Просмотр по автору Chulanova, Halyna Valeriivna


Показаны результаты 41 - 60 из 83
Год выпуска Название Автор(ы) Тип Просмотров Загружено
2014 Вербальні та невербальні компоненти приватного інтернет - оголошення Chulanova, Halyna Valeriivna; Домашенко, Т.В.; Анохін, Ю.Л. Article 232664425 104610163
2014 Manipulation strategy and tactics of blurbs Chulanova, Halyna Valeriivna Article -1268417254 1887434486
2013 Лексико-стилістичні засоби вираження емоцій в англомовних та україномовних рекламних текстах-відгуках (на матеріалі книжкових інтернет-магазинів amazon.com та bookclub.ua) Chulanova, Halyna Valeriivna; Лук'яненко, А.О. Conference Papers -465251847 437552896
2013 Прецедентні імена як засіб атрактивності в англомовному рекламному дискурсі Chulanova, Halyna Valeriivna; Zaika, Inha Yuriivna; Zaika, Inga Yuriivna Article 56020207 84819462
2013 Лінгво-прагматичні особливості віртуальних рекламних відгуків (на матеріалі англомовних рекламних текстів) Chulanova, Halyna Valeriivna; Тимощук, Г.І. Conference Papers 3701631 6123516
2013 Структура англоязычных рекламных текстов компании APPLE Chulanova, Halyna Valeriivna; Костюченко, Е.А. Article 624557053 212460137
2013 Текст-відгук як вторинний текст інтернет комунікації Chulanova, Halyna Valeriivna; Кленіна, Анна Юріївна; Кленина, Анна Юрьевна; Klenina, Anna Yuriivna Article 1051121006 453209186
2013 Чтение как творческий процесс Chulanova, Halyna Valeriivna Article 665022467 1095450668
2012 Читатель как субъект и объект в рекламно-художественном дискурсе Chulanova, Halyna Valeriivna Article 850923326 386289154
2012 Онтологічні та гносеологічні аспекти текстів-регулятивів Chulanova, Halyna Valeriivna Article 1190390263 1917068006
2012 Реалізація категорії емотивності в рекламних текстах (на матеріалі англомовних слоганів до кінофільмів) Chulanova, Halyna Valeriivna; Рожнова, А.О. Conference Papers 302454 293056
2012 Лексичні носії експресивності Chulanova, Halyna Valeriivna; Кузьменко, І.М. Article 1111565831 1149419085
2012 Синтаксичні засоби вираження емоцій у текстах-регулятивах Chulanova, Halyna Valeriivna; Трофимець, Д.П. Article 21178375 35650293
2012 Маркери вторинних конструювань Kobiakova, Iryna Karpivna; Shvachko, Svitlana Oleksiivna; Medvid, Olena Mykolaivna; Cherniuk, Nina Ivanivna; Baranova, Svitlana Volodymyrivna; Kosenko, Yuliia Viktorivna; Chulanova, Halyna Valeriivna; Dorda, Vitalii Oleksandrovych; Zhulavska, Olha Oleksandrivna; Reva, Nataliia Serhiivna; Popova, Olena Volodymyrivna Technical Report 961012295 -1906542433
2011 Прагматико-комунікативні параметри рекламних текстів (на основі англомовної реклами книжок) Chulanova, Halyna Valeriivna; Дереза, Наталія Олександрівна; Дереза, Наталья Александровна; Dereza, Natalia Oleksandrivna Conference Papers 190224448 104196363
2011 Категорії типових та нетипових текстів. Порівняльна типологія англійських перекладів поетичних творів. Особистість читача в сучасному англомовному дискурсі Kobiakova, Iryna Karpivna; Shvachko, Svitlana Oleksiivna; Medvid, Olena Mykolaivna; Cherniuk, Nina Ivanivna; Baranova, Svitlana Volodymyrivna; Kosenko, Yuliia Viktorivna; Chulanova, Halyna Valeriivna; Dorda, Vitalii Oleksandrovych; Zhulavska, Olha Oleksandrivna; Reva, Nataliia Serhiivna; Popova, Olena Volodymyrivna Technical Report -1990392917 -1152496336
2011 Лексико-граматичні, семантичні та прагматичні особливості рекламних текстів Інтернету Chulanova, Halyna Valeriivna; Разуваєва, А.Д. Conference Papers -117926858 611682363
2011 Оценочный компонент значения в семантике субстантивных метафор Chulanova, Halyna Valeriivna; Семенец, Ю.С.; Medvid, Olena Mykolaivna Article 791381671 1231349153
2011 Поверхностная и глубинная структура текстов-регулятивов Chulanova, Halyna Valeriivna Article 38603857 40104644
2011 Композиційні та функціональні особливості креолізованого рекламного тексту на матеріалі реклами автомобілів Chulanova, Halyna Valeriivna; Моісеєнко, М.В. Article -1229036113 -207150566