Browsing by Author Makhnusha, Svitlana Mykhailivna

Jump to a point in the index:
Showing results 21 to 40 of 66
Issue YearTitleAuthor(s)TypeViewsDownloads
2012Наукові засади та практичні аспекти оцінки ринкових позицій бренда (на прикладі галузі шоколадних і кондитерських виробів України)Makhnusha, Svitlana Mykhailivna; Березова, Світлана МиколаївнаArticle2831178
2012Інтелектуальна власністьMakhnusha, Svitlana Mykhailivna; Frolov, Serhii MykhailovychLearning Object296901
2012БрендингMakhnusha, Svitlana Mykhailivna; Frolov, Serhii MykhailovychLearning Object322103
2012Управління інноваційним розвитком прикордонної території з позицій оцінки її бюджетного потенціалуFrolov, Serhii Mykhailovych; Makhnusha, Svitlana Mykhailivna; Oliinyk, Viktor MykhailovychTheses269256
2012Аналіз соціальної реклами як інструменту маркетингового впливу на суспільствоMakhnusha, Svitlana Mykhailivna; Shcherbachenko, Viktoriia Oleksiivna; Shcherbachenko, Viktoria OleksiivnaTheses2171184
2011Фундаментальні основи формування механізмів забезпечення інноваційного розвитку економічних систем. Порівняльний аналіз національних моделей формування механізмів забезпечення інноваційного розвитку у країнах світуIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Melnyk, Leonid Hryhorovych; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Olefirenko, Oleh Mykhailovych; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Makhnusha, Svitlana Mykhailivna; Shkarupa, Olena Vasylivna; Karpishchenko, Maryna Yuriivna; Melnyk, Yuliia Mykolaivna; Mitsura, Olena Oleksiivna; Shkola, Viktoriia Yuriivna; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Troian, Mariia Yuriivna; Karpishchenko, Oleksandr Oleksiiovych; Bashuk, Tetiana Oleksandrivna; Ivashova, Nadiia Vasylivna; Shevliuha, Olena Hennadiivna; Nahornyi, Yevhen Ihorovych; Yakovleva, Hanna Vadymivna; Holysheva, Yevheniia Oleksiivna; Hryshchenko, Olena Fedorivna; Domashenko, Maryna Dmytrivna; Olefirenko, Yuliia Oleksandrivna; Saher, Liudmyla Yuriivna; Kalenichenko, Yurii Borysovych; Смірнова, Я.І.; Овчаренко, М.І.; Кисіль, Т.В.; Мілютина, В.В.; Kolodka, Anna Vitaliivna; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Provozin, Mykola Vasylovych; Provozin, Mykola Vasyliovych; Rosokhata, Anna SerhiivnaTechnical Report42011153
2011Проблеми правової охорони комерційної таємниціMakhnusha, Svitlana MykhailivnaTheses148915
2011Маркетинг інновацій та екологічний брендинг: аналіз зв`язкуMakhnusha, Svitlana Mykhailivna; Косолап, Наталія Євгенівна; Косолап, Наталья Евгеньевна; Kosolap, Nataliia YevgeniiivnaArticle267324
2011Аналіз бренд-колористики як інструменту впливу на цільову аудиторію брендаMakhnusha, Svitlana Mykhailivna; Косолап, Наталія Євгенівна; Косолап, Наталья Евгеньевна; Kosolap, Nataliia EvgeniivnaArticle537846
2011Ребрендинг як засіб тривалого існування компанії на ринкуMakhnusha, Svitlana Mykhailivna; Олійник, Оксана Вікторівна; Олейник, Оксана Викторовна; Oliinyk, Oksana ViktorivnaArticle382642
2011Обгрунтування та аналіз ролі бренд-менеджера на підприємствіMakhnusha, Svitlana Mykhailivna; Жолудєва, Анастасія Миколаївна; Жолудева, Анастасия Николаевна; Zholudeva, Anastasiia MykolaiivnaTheses162245
2011Аналіз франчайзингу у контексті маркетингу інноваційMakhnusha, Svitlana MykhailivnaTheses137268
2011Дослідження проблеми бренд-колористики у контексті ефективності брендуMakhnusha, Svitlana Mykhailivna; Косолап, Н.Є.Theses152328
2011Аналіз ребрендингу як засобу тривалого існування компанії на ринкуMakhnusha, Svitlana Mykhailivna; Олійник, О.В.Theses186252
2011Аналіз ролі промислового зразка у маркетингу інновації та вдосконалення підходів до його вартісної оцінкиMakhnusha, Svitlana MykhailivnaArticle248501
2011Аналіз франчайзингової форми використання бренда з позицій маркетингу інноваційMakhnusha, Svitlana MykhailivnaArticle166583
2011Роль та місце маркетингу інновацій в екологічному брендингуMakhnusha, Svitlana Mykhailivna; Косолап, Н.Є.Article215346
2011Дослідження сутності, місця та ролі промислового зразка у процесі маркетингу виробу-інноваціїMakhnusha, Svitlana MykhailivnaTheses135150
2011Розробка наукових основ маркетингу інноваційIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Sumina, Olha Mykolaivna; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Makhnusha, Svitlana Mykhailivna; Olefirenko, Oleh Mykhailovych; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Karpishchenko, Maryna Yuriivna; Melnyk, Yuliia Mykolaivna; Mitsura, Olena Oleksiivna; Shkola, Viktoriia Yuriivna; Troian, Mariia Yuriivna; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Karpishchenko, Oleksandr Oleksiiovych; Bashuk, Tetiana Oleksandrivna; Ivashova, Nadiia Vasylivna; Nahornyi, Yevhen Ihorovych; Yakovleva, Hanna Vadymivna; Holysheva, Yevheniia Oleksiivna; Domashenko, Maryna Dmytrivna; Hryshchenko, Olena Fedorivna; Olefirenko, Yuliia Oleksandrivna; Saher, Liudmyla Yuriivna; Ovcharenko, Mykhailo Serhiiovych; Minko, Maryna Ihorivna; Ivanytskyi, Ihor Yuriiovych; Fedenko, Nataliia Oleksiivna; Пересадько, Г.О.; Rosokhata, Anna Serhiivna; Сигида, Л.М.; Маленко, Я.О.; Мухоїд, С.В.Technical Report609236
2010Оцінка ринкових позицій бренду та визначення стратегічних орієнтирів його розвиткуMakhnusha, Svitlana MykhailivnaArticle519646