Просмотр по автору Yanenko, Yaroslav Vasylovych


Показаны результаты 21 - 40 из 89
Год выпуска Название Автор(ы) Тип Просмотров Загружено
2020 Особливості формування національного інформаційного простору України: від радянської системи ЗМІ до демократичної моделі Tkachenko, Olena Hryhorivna; Sushkova, Olena Mykolaivna; Sadivnychyi, Volodymyr Oleksiiovych; Zhylenko, Iryna Rudolfivna; Yanenko, Yaroslav Vasylovych; Sydorenko, Olha Pavlivna; Sypchenko, Inna Volodymyriva; Kovalova, Tetiana Viktorivna; Bondarenko, Olena Yevhenivna; Voropai, Svitlana Valeriivna; Havryliuk, Inna Leonidivna; Kalantaievska, Hanna Pavlivna; Dudchenko, Liudmyla Mykolaivna; Chubur, Vasyl Vasylovych; Koval, Yuliia Serhiivna; Rudenko, Nataliia Volodymyrivna; Sadovnycha, Nataliia Mykolaivna; Zvahelska, Olena Viktorivna; Sadivnycha, Maryna Volodymyrivna; Zaitseva, Stanislava Stanislavivna; Solodovnyk, Dmytro Stanislavovych; Vashchenko, Andrii Mykolaiovych; Yaremenko, Vadym Pavlovych Technical Report 668791095 821529513
2020 Marketing Communications in Election Campaigns Tkachenko, Olena Hryhorivna; Yanenko, Yaroslav Vasylovych; Sydorenko, Olha Pavlivna; Sypchenko, Inna Volodymyriva; Dudchenko, Liudmyla Mykolaivna; Rudenko, Nataliia Volodymyrivna Article 17 20
2019 Сюжети казок як основа для сторітеллінгу Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 726452695 1875632136
2019 Мультимедійний творчий проект як форма самостійної роботи студентів та чинник їх професійної соціалізації Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article -651478428 1695093701
2019 Сюжети казок як основа для сторітеллінгу Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 25825 27462
2019 Задоволеність цільової аудиторії рекламних комунікацій як чинник соціалізації Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article -327041629 1174358244
2018 Інфографіка як об’єкт соціокомунікаційних досліджень Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 1460985481 1541939865
2018 Радіореклама як чинник соціалізації Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 100353326 89121961
2018 Політична реклама як чинник соціалізації у сучасному суспільстві Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 1558743325 -523098854
2018 Тизерна реклама як складова сучасних рекламних комунікацій Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 614871356 1002969803
2018 Інфографіка: соціалізаційний аспект Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 53911262 62576225
2018 Сучасні рекламні комунікації як чинник соціалізації Yanenko, Yaroslav Vasylovych Monograph -1182890529 -673126973
2018 Особенности новых медиа: человекоцентричность, сторителлинг, социализационное влияние Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 46475023 64580902
2017 Образ героя-конформіста в рекламі: соціалізаційний аспект Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 1213452096 -1855272459
2017 Сторителлинг как коммуникационная технология Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers -1796998205 -1351434550
2017 Сучасна соціальна реклама: соціалізаційний аспект Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers -311179030 -1737886849
2017 Нативна реклама у міському середовищі Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 1543556700 656953895
2017 Ребрендинг як засіб конструювання рекламних комунікацій підприємства Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 86506447 173472625
2017 «Святкова» та «акційна» реклама: соціалізаційний аспект Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 832897943 495940048
2017 Комунікаційні особливості сучасної нативної реклами Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article -1875325441 1705519312