Browsing by Author Гайдабрус, Наталья Витальевна


Showing results 1 to 9 of 9
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2010 Анализ развития социальной рекламы в Украине на примере наружной рекламы Shkola, Viktoriia Yuriivna; Гайдабрус, Наталья Витальевна; Haidabrus, Nataliia Vitaliivna Conference Papers 8443 5839
2011 Аналіз бренд-орієнтованої політики міста та розроблення заходів щодо її удосконалення (на прикладі м. Суми) Bilovodska, Olena Anatoliivna; Haidabrus, Nataliia Vitaliivna; Гайдабрус, Наталья Витальевна Conference Papers 1701 1704
2011 Аналіз основних проблем українських брендів Haidabrus, Nataliia Vitaliivna; Гайдабрус, Наталья Витальевна Conference Papers 1727 2071
2008 Аспекти книжкового мерчандайзингу Khvorost, Oksana Oleksiivna; Гайдабрус, Наталья Витальевна; Haidabrus, Nataliia Vitaliivna Conference Papers 1963 1954
2008 Мотиваційні основи маркетингу екологічних інновацій Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Гайдабрус, Наталья Витальевна; Haidabrus, Nataliia Vitaliivna Article 1711 2609
2010 Организация эффективной мотивации персонала на примере парка развлечений SIX FLAGS Troian, Mariia Yuriivna; Гайдабрус, Наталья Витальевна; Haidabrus, Nataliia Vitaliivna Conference Papers 1311 1293
2010 Особенности и положительные аспекты кризиса на Украине Ivanova, Tamara Ivanivna; Гайдабрус, Наталья Витальевна; Haidabrus, Nataliia Vitaliivna Conference Papers 1798 1756
2010 Український ринок торгівлі за каталогами - найбільш перспективний у світі Holysheva, Yevheniia Oleksiivna; Haidabrus, Nataliia Vitaliivna; Гайдабрус, Наталья Витальевна Conference Papers 888 916
2011 Ціноутворення з урахуванням комплексної системи факторів інформаційного забезпечення (на прикладі ВТД «Університетська книга») Bashuk, Tetiana Oleksandrivna; Haidabrus, Nataliia Vitaliivna; Гайдабрус, Наталья Витальевна Article 5699 5225