Просмотр по автору Карпенко, Н.В.


Показаны результаты 1 - 7 из 7
Год выпуска Название Автор(ы) Тип Просмотров Загружено
2007 Бенчмаркінг бізнес-процесів на підприємствах малого та середнього бізнесу Карпенко, Н.В. Article 1008564976 474639357
2010 Екологічна направленість соціально-відповідального маркетингу в споживчій кооперації Карпенко, Н.В.; Ананьєва, І.А. Conference Papers 16757018 11817573
2012 Екологічні проблеми у контексті сталого розвитку соціального суспільства Карпенко, Н.В.; Ананьєва, І.А. Conference Papers -280197975 -2084717629
2008 Контроль маркетингової діяльності на підприємствах споживчої кооперації Карпенко, Н.В. Article 1436575076 -815257165
2011 Маркетингова парадигма інноваційних конкурентних переваг підприємства Карпенко, Н.В.; Іваннікова, М.М. Conference Papers 2202030 2716772
2013 Маркетингові комунікації у концепції соціально-відповідального маркетингу Карпенко, Н.В. Conference Papers 236154539 146960734
2009 Сучасні тенденції розвитку маркетингу в системі споживчої кооперації зарубіжних країн Войчак, А.В.; Карпенко, Н.В. Article -1143006353 1085135169