Просмотр по автору Chulanova, Halyna Valeriivna


Показаны результаты 61 - 80 из 83
Год выпуска Название Автор(ы) Тип Просмотров Загружено
2011 Поверхностная и глубинная структура текстов-регулятивов Chulanova, Halyna Valeriivna Article 38603857 40104644
2011 Прагматико-комунікативні параметри рекламних текстів (на основі англомовної реклами книжок) Chulanova, Halyna Valeriivna; Дереза, Наталія Олександрівна; Дереза, Наталья Александровна; Dereza, Natalia Oleksandrivna Conference Papers 190224448 104196363
2013 Прецедентні імена як засіб атрактивності в англомовному рекламному дискурсі Chulanova, Halyna Valeriivna; Zaika, Inha Yuriivna; Zaika, Inga Yuriivna Article 56020207 84819462
2012 Реалізація категорії емотивності в рекламних текстах (на матеріалі англомовних слоганів до кінофільмів) Chulanova, Halyna Valeriivna; Рожнова, А.О. Conference Papers 302454 293056
2017 Реалізація прийому протиставлення у текстах реклами закладів швидкого харчування Chulanova, Halyna Valeriivna; Артюх, В.В. Conference Papers 7435825 10185693
2017 Реалізація прийому протиставлення у текстах реклами закладів швидкого харчування Chulanova, Halyna Valeriivna; Артюх, В.В. Conference Papers 362448 389828
2008 Реклама як особлива форма комунікативної технології Chulanova, Halyna Valeriivna; Віхтенко, О. Conference Papers 5162028 2588445
2017 Речевой акт несогласия Kobiakova, Iryna Karpivna; Kobiakov, Oleksandr Mykolaiovych; Chulanova, Halyna Valeriivna Conference Papers 1788410705 1904390742
2012 Синтаксичні засоби вираження емоцій у текстах-регулятивах Chulanova, Halyna Valeriivna; Трофимець, Д.П. Article 21178375 35650293
2016 Синтаксичні особливості англомовних кінослоганів Chulanova, Halyna Valeriivna; Близнюк, А.С. Article 1460847 511986
2015 Системотвірні характеристики рекламного інтернет-дискурсу в аспекті перекладу Chulanova, Halyna Valeriivna Article 4912976 6760248
2021 Спеціалізована система медичного інформування та безпека особистості в умовах пандемій, криз, інших суспільних потрясінь: формування ефективної соціокомунікаційної моделі Sadivnychyi, Volodymyr Oleksiiovych; Yanenko, Yaroslav Vasylovych; Vasyliev, Yurii Kostiantynovych; Kostenko, Andriana Mykolaivna; Chulanova, Halyna Valeriivna; Мостіпан, Т.С.; Дєдова, А.С.; Зубар, Д.В. Technical Report -940072080 -192426859
2006 Статус читателя как субъекта коммуникации Chulanova, Halyna Valeriivna Article -159288781 -1361708068
2013 Структура англоязычных рекламных текстов компании APPLE Chulanova, Halyna Valeriivna; Костюченко, Е.А. Article 624557053 212460137
2008 Текст-анонс як об'єкт прагмалінгвістичних досліджень Chulanova, Halyna Valeriivna; Лісовенко, О. Conference Papers 1721896 3444151
2014 Текст-відгук як вторинний текст інтернет комунікації Кленіна, А.Ю.; Chulanova, Halyna Valeriivna Conference Papers 242553 168159
2013 Текст-відгук як вторинний текст інтернет комунікації Chulanova, Halyna Valeriivna; Кленіна, Анна Юріївна; Кленина, Анна Юрьевна; Klenina, Anna Yuriivna Article 1051121006 453209186
2003 Типологія мотивації мовних одиниць Kobiakova, Iryna Karpivna; Chulanova, Halyna Valeriivna Article 18375022 55094957
2006 Фонові знання як основний об`єкт лінгвокраїнознавства Chulanova, Halyna Valeriivna; Обламська, С. Conference Papers 21756130 11776463
2012 Читатель как субъект и объект в рекламно-художественном дискурсе Chulanova, Halyna Valeriivna Article 850923326 386289154