Browsing by Author Symonenko, Mariia Yuriivna


Showing results 1 to 11 of 11
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2006 How to reduce enterprise ecological payments and to save nature Symonenko, Mariia Yuriivna Conference Papers 12506 2725
2007 The peculiarites of choosing the marketing channels for ecologically oriented commoditier Symonenko, Mariia Yuriivna Conference Papers 11949 2269
2007 Аналіз підходів щодо визначення сутності каналу з позиції маркетингу, логістики та інноватики Symonenko, Mariia Yuriivna Article 151610 234706
2007 Визначення впливу факторів ринкового середовища на формування та вибір маркетингових каналів Symonenko, Mariia Yuriivna Conference Papers 14226 3193
2008 Класифікація маркетингових каналів у сфері інновацій Symonenko, Mariia Yuriivna Article 59986 3154
2007 Практичні засади побудови оптимальної структури маркетингових каналів Symonenko, Mariia Yuriivna Article 39891 26214
2006 Підходи до формування маркетингових каналів у структурі розподілу Bilovodska, Olena Anatoliivna; Symonenko, Mariia Yuriivna Conference Papers 75869 6146
2009 Розробка наукових основ маркетингу інновацій Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Olefirenko, Oleh Mykhailovych; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Shkola, Viktoriia Yuriivna; Symonenko, Mariia Yuriivna; Derykolenko, Oleksandr Mykolaiovych; Karpishchenko, Maryna Yuriivna; Karpishchenko, Oleksandr Oleksiiovych; Troian, Mariia Yuriivna; Nahornyi, Yevhen Ihorovych; Гладенко, Ю.М. Technical Report 126994 139057
2008 Теоретичні підходи щодо вибору учасників маркетингового каналу Bilovodska, Olena Anatoliivna; Symonenko, Mariia Yuriivna Conference Papers 30738 2244
2009 Управління інноваційним розвитком підприємств в умовах формування інформаційної економіки. Розробка основ організаційно-економічного механізму управління інноваційним розвитком підприємств в інформаційній економіці Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Melnyk, Leonid Hryhorovych; Karintseva, Oleksandra Ivanivna; Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Melnyk, Yuliia Mykolaivna; Mitsura, Olena Oleksiivna; Troian, Mariia Yuriivna; Volk, Olha Mykolaivna; Petrenko, Viktor Vasylovych; Holysheva, Yevheniia Oleksiivna; Hryshchenko, Olena Fedorivna; Domashenko, Maryna Dmytrivna; Zakharkina, Liudmyla Serhiivna; Nahornyi, Yevhen Ihorovych; Olefirenko, Yuliia Oleksandrivna; Saher, Liudmyla Yuriivna; Suiarova, Olena Oleksiivna; Beznoieva, Anna Vadymivna; Yakovleva, Hanna Vadymivna; Derykolenko, Oleksandr Mykolaiovych; Ivashova, Nadiia Vasylivna; Kalenichenko, Yurii Borysovych; Popov, Oleksandr Arkadiiovych; Symonenko, Mariia Yuriivna; Shkola, Viktoriia Yuriivna; Овилко, Т.М.; Негреба, О.М.; Гладенко, Ю.М.; Пересадько, Г.О.; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Olefirenko, Oleh Mykhailovych; Sumina, Olha Mykolaivna; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Bashuk, Tetiana Oleksandrivna; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Karpishchenko, Maryna Yuriivna; Karpishchenko, Oleksandr Oleksiiovych; Makhnusha, Svitlana Mykhailivna Technical Report 343955 320212
2007 Формування оптимальної структури маркетингових каналів для виробника та споживача Symonenko, Mariia Yuriivna Article 35628 25258