Просмотр по автору Ushchapovska, Iryna Vasylivna


Показаны результаты 1 - 20 из 37
Год выпуска Название Автор(ы) Тип Просмотров Загружено
2021 The Basics of Speech Communication Theory Ushchapovska, Iryna Vasylivna Learning Object 499237224 13380638
2023 Cartoons in the genre spectrum of political discourse Movchan, Diana Vasylivna; Ushchapovska, Iryna Vasylivna; Savchuk, A. Article 3395 5456
2017 Convergence of Brand Language Elements Ushchapovska, Iryna Vasylivna Article 584296280 -1454535761
2023 Education for sustainable development through the brand language Ushchapovska, Iryna Vasylivna Conference Papers 84 43
2021 Features of Usage and Translation of Stylistically Marked Vocabulary in American Fiction Bilohur, A.; Ushchapovska, Iryna Vasylivna Article 283168736 171149059
2018 Identity approach of brand management: why invest in the brand identity Ushchapovska, Iryna Vasylivna Conference Papers -902787474 -1892969734
2020 Idioethnic Features of Multimodal Advertising Texts: a Case Study of Coffee Commercials Ushchapovska, Iryna Vasylivna; Movchan, Diana Vasylivna; Chulanova, Halyna Valeriivna Article -495320533 -1367047274
2015 Importance of cross-cultural competence and cross-cultural empathy Ushchapovska, Iryna Vasylivna; Ущаповська, Ирина Васильевна; Celebi, Manolya Conference Papers 484406508 875545621
2018 Linguistic and pragmatic aspects of the brand language: multimodal approach (coffee brands as a case study) Ushchapovska, Iryna Vasylivna Conference Papers -1889490097 1796448693
2020 Linguistic and Pragmatic Parameters of the Phenomenon of Patriotism in the Formation of a National Brand (a Case Study of the Language of Contemporary Media) Ushchapovska, Iryna Vasylivna; Markova, Olha Ivanivna Article -1381221475 -1710351028
2022 Mission and vision in the language of sustainable brands: sociolinguistic issues Ushchapovska, Iryna Vasylivna; Vorfolomeiev, M. Article 33206 49258
2020 Multimodal features of descriptive texts: а case study of coffee brands Ushchapovska, Iryna Vasylivna Article 2552299 3266468
2017 Sociolinguistic aspects of coffee brands Ushchapovska, Iryna Vasylivna Conference Papers -96898816 285183360
2021 Structural and Semantic Features of the Brand Language: a Case Study of Coffee Brands Ushchapovska, Iryna Vasylivna Article -1068078704 -755711385
2017 The universal pragmatic principle of cooperation in the light of empathic communication Tatsenko, Nataliia Vitaliivna; Kozlovska, Hanna Borysivna; Ushchapovska, Iryna Vasylivna Article -1434682879 19838164
2021 Бренд-сторітелінг: до визначення структурно-семантичної організації та типів історій бренду Ushchapovska, Iryna Vasylivna; Зубкова, Ю.В. Article -243800044 -2118573820
2016 Вербальні та невербальні аспекти мови бренду Ushchapovska, Iryna Vasylivna Conference Papers -1939813070 523639586
2020 Емотивність як антропоцентричний лінгвальний потенціал сторітелінгу у формуванні цінностей бренду Ushchapovska, Iryna Vasylivna Conference Papers 1374958322 -459560219
2016 Етнозорієнтованість проксеміки та хронеміки як невербальних кодів кроскультурної комунікації Ущаповска, Ірина Василівна; Ushchapovska, Iryna Vasylivna Conference Papers 1354676981 1736192702
2016 Етнокультурне маркування невербальних кодів простору та часу Ushchapovska, Iryna Vasylivna Article 862571462 215481398