Просмотр по автору Ushchapovska, Iryna Vasylivna


Показаны результаты 1 - 20 из 37
Год выпуска Название Автор(ы) Тип Просмотров Загружено
2021 The Basics of Speech Communication Theory Ushchapovska, Iryna Vasylivna Learning Object -214970932 -857242761
2023 Cartoons in the genre spectrum of political discourse Movchan, Diana Vasylivna; Ushchapovska, Iryna Vasylivna; Savchuk, A. Article 661 972
2017 Convergence of Brand Language Elements Ushchapovska, Iryna Vasylivna Article 584296281 -2038727027
2023 Education for sustainable development through the brand language Ushchapovska, Iryna Vasylivna Conference Papers 84 43
2021 Features of Usage and Translation of Stylistically Marked Vocabulary in American Fiction Bilohur, A.; Ushchapovska, Iryna Vasylivna Article 283168736 171149059
2018 Identity approach of brand management: why invest in the brand identity Ushchapovska, Iryna Vasylivna Conference Papers -902787474 522964858
2020 Idioethnic Features of Multimodal Advertising Texts: a Case Study of Coffee Commercials Ushchapovska, Iryna Vasylivna; Movchan, Diana Vasylivna; Chulanova, Halyna Valeriivna Article 676389347 -2075836480
2015 Importance of cross-cultural competence and cross-cultural empathy Ushchapovska, Iryna Vasylivna; Ущаповська, Ирина Васильевна; Celebi, Manolya Conference Papers 484406508 875545621
2018 Linguistic and pragmatic aspects of the brand language: multimodal approach (coffee brands as a case study) Ushchapovska, Iryna Vasylivna Conference Papers 861404276 252375767
2020 Linguistic and Pragmatic Parameters of the Phenomenon of Patriotism in the Formation of a National Brand (a Case Study of the Language of Contemporary Media) Ushchapovska, Iryna Vasylivna; Markova, Olha Ivanivna Article -690568415 -1710351028
2022 Mission and vision in the language of sustainable brands: sociolinguistic issues Ushchapovska, Iryna Vasylivna; Vorfolomeiev, M. Article 16047 12222
2020 Multimodal features of descriptive texts: а case study of coffee brands Ushchapovska, Iryna Vasylivna Article 2552300 2097010
2017 Sociolinguistic aspects of coffee brands Ushchapovska, Iryna Vasylivna Conference Papers -533887623 1250927856
2021 Structural and Semantic Features of the Brand Language: a Case Study of Coffee Brands Ushchapovska, Iryna Vasylivna Article -1850312649 -155102176
2017 The universal pragmatic principle of cooperation in the light of empathic communication Tatsenko, Nataliia Vitaliivna; Kozlovska, Hanna Borysivna; Ushchapovska, Iryna Vasylivna Article 1603042481 988820781
2021 Бренд-сторітелінг: до визначення структурно-семантичної організації та типів історій бренду Ushchapovska, Iryna Vasylivna; Зубкова, Ю.В. Article 960215503 -599306000
2016 Вербальні та невербальні аспекти мови бренду Ushchapovska, Iryna Vasylivna Conference Papers -1939813070 -1789117736
2020 Емотивність як антропоцентричний лінгвальний потенціал сторітелінгу у формуванні цінностей бренду Ushchapovska, Iryna Vasylivna Conference Papers -1450554190 990993971
2016 Етнозорієнтованість проксеміки та хронеміки як невербальних кодів кроскультурної комунікації Ущаповска, Ірина Василівна; Ushchapovska, Iryna Vasylivna Conference Papers 1354676981 1736192702
2016 Етнокультурне маркування невербальних кодів простору та часу Ushchapovska, Iryna Vasylivna Article 1336009027 -317122609