Просмотр по ключевому слову інтернет-маркетинг


Показаны результаты 16 - 35 из 60
Год выпуска Название Автор(ы) Тип Просмотров Загружено
2015 Застосування Internet-технологій у маркетингу: міжнародний досвід Ivashova, Nadiia Vasylivna; Іванова, Т.Є. Article 1244748527 284072365
2014 Застосування маркетингових інтернет-технологій для формування іміджу організації Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Shypulina, Yuliia Serhiivna Conference Papers 455706819 443093670
2016 Инновациялар маркетингі жəне инновациялық маркетинг Осик, Ю.И.; Борбасова, З.Н.; Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Валеева, В.З. Schoolbook -99546935 1359936632
2016 Класифікація основних форм та видів маркетингових інтернет-комунікацій Melnyk, Yuliia Mykolaivna; Saher, Liudmyla Yuriivna; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Рязанцева, Ю.М. Article -1462346439 -1945722389
2016 Комунікативна ефективність сайту журналу «Маркетинг і менеджмент інновацій» як інструменту маркетингу знань Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Ступнікова, К.Б.; Ступникова, Е.Б.; Stupnikova, K.B. Article 186246519 256938762
2016 Маркетинг инноваций и инновационный маркетинг Осик, Ю.И.; Борбасова, З.Н.; Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Валеева, В. Schoolbook -2037505295 -901491566
2019 Маркетингова стратегія просування рекламних послуг Конопако, Б.С. Masters thesis 418294321 1493567032
2015 Маркетингові інструменти управління фінансуванням та просуванням послуг неурядових організацій Kotenko, Nataliia Viktorivna; Serdiuk, Svitlana Hryhorivna; Saltykova, Hanna Vasylivna Article -1361820335 1059452333
2018 Маркетингові інтернет-комунікації на ринку науково-освітніх послуг Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Conference Papers 31066709 38537479
2019 Механізм управління знаннями в організації в контексті її ринково орієнтованого інноваційного розвитку Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Shypulina, Yuliia Serhiivna Article 1452191 1973357
2017 Науковий журнал як інструмент міжнародного маркетингу наукових знань Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Conference Papers 13716908 14471777
2014 Особливості використання інтернет-маркетингу для різних видів товарів Holysheva, Yevheniia Oleksiivna; Рудь, М.П. Conference Papers 19907044 39814136
2016 Особливості застосування інструментів інтернет-маркетингу для просування продукції вітчизняних промислових підприємств на ринку Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Derykolenko, Anna Oleksandrivna Conference Papers 111986980 179674449
2017 Особливості застосування інтернет-технологій просування наукового журналу Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Conference Papers 4058562 5557393
2016 Особливості просування продукції промислового призначення в інтернет Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Derykolenko, Anna Oleksandrivna Conference Papers 1298117 2749289
2014 Особливості сучасного інтернет-маркетингу Кирилова, А.М. Conference Papers 3359519 5565919
2016 Передумови розвитку digital-маркетингу в роздрібній торгівлі Жегус, О.В. Conference Papers 1301534 1746185
2018 Планування інноваційної діяльності на підприємстві АТ "Технологія" Ткаченко, Д.О. Masters thesis 22 16
2017 Проблеми і перспективи інтернет-маркетингу в Україні Dutchenko, Olena Olehivna Conference Papers 21310 42624
2022 Промоція компаній автомобільної індустрії у соціальних мережах: основні етапи та інструменти Здойма, А.Д. Masters thesis 32994 50156