Browsing by Keywords поведение потребителей


Showing results 1 to 16 of 16
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2015 Analysis of the customer satisfaction of the hotel products in Bulgaria Kyurova, V. V.; Yaneva, D.E. Article 765 807
2018 Consumer behaviour at alcoholic beverages markets of Chech Republic and Slovakia: targeting consumer segments Sugrova, M.; Nagyova, L.; Hazuchova, N.; Stavkova, J. Article 49 47
2018 Consumer behaviour in innovative products purchasing process Dunska, M.; Salkovska, J.; Batraga, A.; Braslina, L. Article 61 47
2016 Identifying the hierarchical structure of customer complaint behaviors on the example of Iranian hotels Charsetad, P.; Vazifeh, Doost H.; Nikoomaram, H. Article 129 108
2017 The impact of parents' technology readiness and their susceptibility to interpersonal influence on adolescents' participation in parental decision making to purchase technological products Dikcius, V.; Pikturniene, I.; Pakalniskiene, V.; Seimiene, E.; Kavaliauske, M.; Reardon, J. Article 363 403
2011 Theoretical Framework for the effect of gender on customer behaviour Melnyk, V. Article 1887 1963
2011 Tilting at windmills? Using discourse analysis to understand the attitude-behaviour gap in renewable energy conflicts Haggett, Claire; Futаk-Campbell, Beatrix Article 63408 64873
2020 Transformation of Z-Generation in the context of globalization and place marketing: the case of Hungarian students Ágnes, U.T. Article 21 18
2016 Використання соціометричного методу при дослідженні мотивації та поведінки споживачів Matvieieva, Yuliia Tahibekivna; Вечесенко, І.С. Conference Papers 93 79
2012 Маркетинговое исследование влияния инноваций в упаковке на сознание потребителей Bilovodska, Olena Anatoliivna; Михайленко, Дарья Александровна Article 555 675
2010 Моделювання рівнів поведінкової реакції споживача залежно від рівня його залучення Troian, Mariia Yuriivna Conference Papers 1280 1596
2012 Модифицированная eCDP модель в Интернете Логинова, Ю.В. Article 448 823
2015 Нейромаркетинг як новий спосіб впливу на поведінку споживчів Спутнікова, К.Б. Conference Papers 46 160
2012 Основи формування екологічної поведінки споживачів Рожкова, Є.Ю. Conference Papers 338 604
2011 Роль дослідження мотивації споживачів Troian, Mariia Yuriivna; Савченко, О. Conference Papers 1241 2313
2011 Роль інформування споживачів у діяльності соціально-відповідальних компаній Shcherbachenko, Viktoriia Oleksiivna; Shcherbachenko, Viktoria Oleksiivna Conference Papers 1966 2161