Просмотр по ключевому слову реклама


Показаны результаты 241 - 260 из 323
Год выпуска Название Автор(ы) Тип Просмотров Загружено
2017 «Святкова» та «акційна» реклама: соціалізаційний аспект Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 832897943 495940048
2018 Семантичне наповнення та прагматична спрямованість експресивності реклами в сучасному англомовному дискурсі Помазановська, С.О. Conference Papers 61591 95649
2019 Семантичні аспекти рекламних слоганів англомовного дискурсу Ємець, І.В. Masters thesis 7 3
2021 Семіотична природа текстів соціальної реклами Vashyst, Kateryna Mykolaivna; Юхно, Є. Conference Papers 17566716 47092016
2014 Сміхові міфологеми у рекламі Маркова, О. Article 16816822 23758333
2011 Социальные оксюмороны в украинской рекламе Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 21226618 22539838
2010 Социальные сети и UGC-ресурсы, как платформа для развития рекламы Karpishchenko, Maryna Yuriivna; Шевченко, А.Ю. Conference Papers 7234934 5481402
2011 Социальный успех как ценность в рекламе Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 452748299 136077434
2023 Соціальна відеореклама: добірка авторських матеріалів Саєнко, С.А. Bachelous Paper 187 160
2022 Соціально-комунікаційний дискурс у рекламних повідомленнях в умовах війни Kovalova, Tetiana Viktorivna; Охрименко, Л. Conference Papers 754571958 336588023
2008 Соціокультурний та гендерний статус текстів соціальної реклами Приходько, О. Conference Papers 3169268 1057324
2016 Соціокультурні та ідіоетнічні аспекти рекламної комунікації Ushchapovska, Iryna Vasylivna Conference Papers -428402764 1840210493
2018 Специфіка використання стилю кітч у рекламі (на прикладах робіт українських дизайнерів) Жидкова, Д.О. Bachelous Paper 7 0
2018 Специфіка перекладу вербального компоненту реклами в американському медіа-дискурсі Довженко, А.О. Masters thesis 49 687
2018 Специфіка перекладу вербального компоненту реклами в американському медіа-дискурсі Довженко, А.О. Masters thesis 4 0
2014 Специфічні проблеми міжнародної реклами та рекомендації щодо їх вирішення Omelchenko, Yuliia Valeriivna Article 64416004 130216852
2018 Способи елімінації лакун-телескопізмів у рекламі (перекладацький аспект) Катериніна, М.В. Masters thesis 6 0
2017 Сприйняття соціальної реклами населенням України Кордзая, Н.Р. Article 27557594 32826218
2010 Створення ефективної комунікації (на прикладі служби з доставки квітів у м. Суми) Shkola, Viktoriia Yuriivna; Жолудєва, Анастасія Миколаївна; Zholudeva, Anastasiia Mykolaiivna; Жолудева, Анастасия Николаевна Conference Papers 6647934 10020984
2019 Створення торговельної марки фірми з пошиття одягу Ващенко, Р.Б. Bachelous Paper 61832925 57996296