Просмотр по ключевому слову реклама


Показаны результаты 41 - 60 из 323
Год выпуска Название Автор(ы) Тип Просмотров Загружено
2008 Аромамаркетинг - один із перспективних напрямів в український рекламі Yaremenko, Liudmyla Mykolaivna; Фалько, О. Conference Papers 124005922 197791956
2010 Банковская реклама: преодоление последствий финансового кризиса Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 73113234 65275064
2020 Брендбук для бренду зоо-товарів «Mr and Mrs Zoo» Люта, Я.І. Bachelous Paper 4522269 4567756
2011 Брендинг территории – стратегия повышения конкурентоспособности региона Olefirenko, Oleh Mykhailovych; Karpishchenko, Maryna Yuriivna Conference Papers 638372322 653833942
2015 Важливість інноваційних підходів в рекламі бренда винної продукції Пазюк, В.Л. Conference Papers 2764707 4346725
2021 Веб-ресурс для реклами освітньої програм «Інформаційні технології проектування» Мартиненко, Б. В. Masters thesis 926178503 -1244129968
2011 Вибір українцями алкогольних і тютюнових виробів через призму реклами Yaremenko, Liudmyla Mykolaivna; Кімлик, А. Conference Papers 842273781 924267275
2016 Види мотивації в сучасній рекламі парфумів Немеш, В. Conference Papers 2758303 3716900
2019 Використання засобів PR і реклами для формування іміджу ТОВ "Керамейя" Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Меркун, І.В. Conference Papers 10473438 1288237
2016 Використання лексичних засобів у слоганах туристичної реклами готелів США Герман, О.Г.; Chulanova, Halyna Valeriivna Article 454212831 1509172009
2016 Використання неологізмів та варваризмів у рекламних текстах (на прикладі журналу «Cosmopolitan») Слизька, Д. Conference Papers -328323678 -261327011
2019 Використання неякісної реклами як одна з причин фіаско стратегії маркетингових комунікацій Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Писаренко, К.О. Conference Papers 224579 298177
2011 Використання суспільних цінностей в українській рекламі у 90-х pp. XX ст. Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 799342849 -1606320105
2024 Вимоги до реклами фінансових послуг як складова захисту прав споживачів фінансових послуг у ЄС Plotnikova, Mariia Volodymyrivna Conference Papers 5 1
2016 Вияви гендерної семіотики у мові реклами: міжкультурні паралелі Yehorova, Olesia Ivanivna; Коротун, А.Г. Conference Papers 4769276 5649655
2005 Воздействие рекламы на детей Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Натальченко, В.А. Conference Papers 287909 288292
2011 Возникновение новых типов интернет-рекламы в системе маркетинговой коммуникации Conference Papers 12774799 8764303
2010 Вплив упаковки на вибір споживача Mitsura, Olena Oleksiivna; Болінова, М.М. Conference Papers 1034725359 1645406477
2012 Вплив інструментів маркетингових комунікацій на показники діяльності банку Радченко, О.В. Article 522168 1098189
2020 Впровадження рекламних заходів при виході підприємства на міжнародний ринок Зеніков, Д.А. Bachelous Paper 1686532 1937569