Просмотр по ключевому слову рекламний текст


Показаны результаты 1 - 20 из 63
Год выпуска Название Автор(ы) Тип Просмотров Загружено
2015 Characteristics of the parts of speech in the cosmetics magazine advertisements for women Prokopenko, Antonina Vadymivna; Reva, Nataliia Serhiivna; Shumenko, Olha Anatoliivna Article -966223482 -129631870
2015 Expressiveness of Blurbs: Syntactic Level Kobiakova, Iryna Karpivna; Chulanova, Halyna Valeriivna Conference Papers -874124048 -1397872858
2017 Gender Marked Words in Advertising Texts: The Equivalence of Translation Chulanova, Halyna Valeriivna; Shevchenko, S.V. Article 1193915542 -2119092494
2012 Linguistic and Extralinguistic Aspects of Advertising Texts Preception and Comprehension Sokolova, I.V. Article 21123465 11596731
2015 Morphological representation of an implicative component in advertising (on English ad copy basis) Yemelianova, Olena Valerianivna; Shcherbak, E.Yu. Article 1445194629 675461800
2018 Synästhetische Erscheinungsformen in Werbetexten Yehorova, Olesia Ivanivna Conference Papers 652952 1085812
2023 Translation peculiarities of advertising texts Nazarenko, Olena Viacheslavivna; Bratushka, Y. Conference Papers 2213 5249
2019 Use of language games in advertising texts as a creative approach in advertising management Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Тєлєтова, Світлана Григорівна; Телетова, Светлана Григорьевна; Teletova, Svetlana Grigorievna Article 520288577 664108382
2009 Английские заимствования в немецких рекламных текстах Rudenko, Nataliia Volodymyrivna; Сытник, А. Conference Papers -1876785113 846423757
2021 Англомовні рекламні слогани: структурно-семантичні аспекти та особливості перекладу Мельник, Д.В. Masters thesis 1450089028 1813477314
2013 Архітектонічні особливості рекламного тексту глянцевих журналів на матеріалі англомовного дискурсу Чепурна, В.В. Conference Papers 36300348 38423200
2018 Вербальні та невербальні складові сучасної німецькомовної реклами Ємець, І.В. Conference Papers 2423375 7270139
2003 Вмотивованість сприйняття рекламних текстів та мовні засоби її створення Соколова, І.В. Article 2631557 3615238
2020 Відображення процесів глобалізації в рекламному дискурсі в мовах оригіналу та перекладу Полежай, А. І. Masters thesis 17799553 46705370
2015 Гендерно марковані одиниці у рекламних текстах Шевченко, Cвітлана Володимирівна; Шевченко, Светлана Владимировна; Shevchenko, Svitlana Volodymyrivna Article -1194750411 -151282914
2019 Дизайн німецькомовних рекламних текстів Otroshchenko, Larysa Stepanivna Conference Papers 21832457 11764682
2003 Засоби реалізації модальності в рекламних текстах Соколова, І.В. Article 1495170426 1750268103
2007 Конотація квазітерміна в рекламному тексті: співвідношення індивідуального та колективного Михайлович-Гетто, О.П. Article 467598772 1055869140
2012 Креолізовані рекламні тексти та їх функціональні особливості Моісеєнко, М.В. Conference Papers 531022139 1082958114
2016 Лексико-семантичні особливості креолізованого тексту (на матеріалі реклами автомобілей) Липівець, В.В.; Chulanova, Halyna Valeriivna Conference Papers 251191956 263297639