Просмотр по ключевому слову реципієнт


Показаны результаты 1 - 11 из 11
Год выпуска Название Автор(ы) Тип Просмотров Загружено
2015 Morphological representation of an implicative component in advertising (on English ad copy basis) Yemelianova, Olena Valerianivna; Shcherbak, E.Yu. Article 1445194629 675461800
2020 Stages of the Artistic Realia Introduction into English Literary Texts Chernyk, Maryna Volodymyrivna Article 182906049 1016932225
2018 The realization of the language game on the lexical-semantic level in advertising english slogans Chulanova, Halyna Valeriivna; Voronko, A.V. Article 1216525532 1530549491
2023 Веб-сайти англомовних публіцистичних видань як мультимодальні тексти: лінгво-перекладацькі аспекти Чорнобук, К.В. Masters thesis 18 40
2012 Когнітивно-лінгвістичні аспекти мовної гри або ліки від усіх турбот Kobiakova, Iryna Karpivna; Капленко, Альбіна Олександрівна; Капленко, Альбина Александровна; Kaplenko, Albina Oleksandrivna Article -1111537297 1657710176
2021 Комунікативно-прагматичні аспекти перекладу німецькомовних рекламних текстів Конященкова, І.Ю. Masters thesis -327510126 -1282988160
2022 Копірайтинг як симбіоз журналістики та реклами Дюжева, К. Article 71150 179515
2014 Морфологічна репрезентація імплікативного компоненту реклами (на матеріалі англомовних рекламних текстів) Yemelianova, Olena Valerianivna; Щербак, Еліна Юріївна; Щербак, Елина Юрьевна; Shcherbak, Elina Yuriivna Article 316963790 64027470
2016 Нетипові питальні речення як інструмент психолінгвістичної маніпуляції в англійській мові Rudenko, Nataliia Volodymyrivna; Руденко, Наталья Владимировна Article 15086648 33539025
2019 Прецедентні тексти в інтернет-ЗМІ Сумщини: особливості функціонування Сучкова, В. Article 64318648 21199342
2019 Шляхи формування інформативного читання Попенко, А.А. Bachelous Paper 6 1