Просмотр по ключевому слову ринок освітніх послуг


Показаны результаты 1 - 19 из 19
Год выпуска Название Автор(ы) Тип Просмотров Загружено
2011 Анализ проблем восприятия абитуриентами специальности «маркетинг» (на примере Сумской области) Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Karpishchenko, Maryna Yuriivna Article 1973460287 2050505617
2015 Аналіз факторів, що впливають на споживчий вибір абітурієнтів на ринку освітніх послуг Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Конопелько, Г.М.; Неділько, М.О.; Старків, І.Л. Article 65074800 74265577
2016 Використання індикаторів крос-кількісної еластичності пов’язаного попиту в маркетингу освітніх послуг ВНЗ Амбражей, О.А.; Лебедєва, В.К.; Тарасевич, В.М. Article 1039574 731098
2021 Досвід виділення детермінант попиту та пропозиції на вищу освіту Barvinok, Veronika Yuriivna; Barvinok, Veronika; Vorontsova, Anna Serhiivna Conference Papers 14059531 29393835
2021 Економіко-математичне моделювання ринку освітніх послуг Ніконорова, О. В.; Nikonorova, O. V. Bachelous Paper 186860081 -2065942260
2019 Кризові явища в освітньому секторі та їх вплив на систему національної економіки Mayboroda, Tetyana Conference Papers 10295 8540
2010 Маркетинг у сфері освітніх послуг Karpishchenko, Maryna Yuriivna; Мілютіна, В.В. Conference Papers -1992906133 1765408640
2012 Маркетинг інновацій на ринку освітніх послуг Семенюк, С.Б. Article 433837960 -1214223075
2022 Маркетингові аспекти розроблення та просування інноваційного проекту у сфері вищої освіти Яцкова, Є.С. Bachelous Paper 463975 1325586
2022 Моделювання структурними рівняннями впливу процесу цифровізації на розвиток ринку освітніх послуг Hrytsenko, Kostiantyn Hryhorovych; Сидоренко, А.А.; Гриценко, А.К. Article 54134 30131
2015 Особливості використання інструментів маркетингу в процесі ведення профорієнтаційної діяльності Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Matvieieva, Yuliia Tahibekivna Conference Papers 60625653 38221872
2019 Особливості поєднання теорії з практичними методами навчання у підготовці маркетологів у системі вищої освіти Letunovska, Nataliia Yevhenivna Conference Papers 573896 444848
2013 Регулювання взаємодії ринків освітніх послуг та праці на основі механізму управління їх якістю Мартякова, О.В.; Снігова, С.М.; Мудра, О.В. Article 9000307 14681515
2012 Рейтинг WEBOMETRIX як засіб просування ВНЗ та його підрозділів на ринку освітніх послуг (досвід ФЕМ СумДУ) Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Shypulina, Yuliia Serhiivna Conference Papers 191283699 206147909
2021 Ретроспективний аналіз кадрового забезпечення та структури за державним замовленням Аніпко, Л.В. Article 86702138 85204563
2014 Розвиток ринку освітніх послуг в Україні Красуля, М.В. Conference Papers 3201701 2649168
2021 Теоретичний аналіз виявлення детермінант попиту та пропозиції на вищу освіту Barvinok, Veronika Yuriivna; Barvinok, Veronika; Vorontsova, Anna Serhiivna; Petrushenko, Yurii Mykolaiovych Article 5792912 7522227
2015 Формування ідентичності бренду університету засобами маркетингових комунікацій Лабурцева, О.І. Conference Papers 10080737 16825617
2014 Інструменти маркетингу ВНЗ Тімошова, О.Є. Conference Papers 31529807 16962513