Просмотр по ключевому слову цільова аудиторія


Показаны результаты 1 - 20 из 26
Год выпуска Название Автор(ы) Тип Просмотров Загружено
2020 Olympic Games as a Digital Media Product Yan, W. Article -784738771 1744789882
2020 Peculiarities of innovations implementation on the Ukrainian brand example Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Вода, Ганна Миколаївна; Вода, Анна Николаевна; Voda, Hanna Mykolaivna; Кадуріна, Світлана Василівна; Кадурина, Светлана Васильевна; Kadurina, Svitlana Vasylivna; Tsunenko Anna, Article 92787 304747
2022 Propaganda and PR in social networs as an element of anti-crisis marketing or certain territories Yasnikovski, Adam Marian; Rosokhata, Anna Serhiivna; Reva, A.S. Article 104878544 314619851
2016 SMM – перспективний напрямок Інтернет-маркетингу Герасимяк, Н.В.; Лук'яненко, Д.В. Conference Papers 45184276 65070229
2015 Stickers as effective means of advertising Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Чикалова, А.С. Article 183479245 459604633
2023 Using marketing technologies to promote healthy lifestyles among various segments of people Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Kazymirova, V. Article 81 90
2020 Using social media platforms to create and develop business projects Pokhylko, Svitlana Vasylivna; Eremenko, A. Conference Papers 163789 219797
2019 Задоволеність цільової аудиторії рекламних комунікацій як чинник соціалізації Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article -327041627 1174358244
2023 Маркетингові стратегії стимулювання попиту на ринку фотопослуг Пономаренко, А.А. Bachelous Paper 1350 5683
2017 Медіапланування: класифікація показників Крепак, А.С. Article -347235077 6995307
2019 Моделі підтримки прийняття рішень з медіа планування для оптимізації процесів таргетингу Шеремереєвич, Д.І. Masters thesis 19 15
2016 Міжмовна омонімія у вивченні української мови як іноземної слов'янської Лєсная, Г.М. Conference Papers 1675103 2606768
2023 Особливості сучасних рекламних текстів у соціальних мережах Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 672738034 650830151
2012 Особливості формування та просування дитячого бренда Шубін, Олександр Олександрович; Кривоніс, Аліна Олександрівна Article 148921349 226642890
2016 Проблеми класифікації маркетингових Інтернет-комунікацій Melnyk, Yuliia Mykolaivna; Saher, Liudmyla Yuriivna Conference Papers 11541054 17939321
2021 Розвиток рекламного менеджменту шляхом використання інтернет-ресурсу (на прикладі туристичного оператора «Join UP!») Торяник, Я.С. Bachelous Paper 54425217 446011701
2022 Розвиток спортивної індустрії: маркетингові аспекти Minchenko, Mariia Hennadiivna; Boiko, Anton Oleksandrovych; Доценко, А.В.; Minchenko, Maksym Volodymyrovych Article 144637 339675
2022 Соціально-психологічні аспекти авторських матеріалів франчайзингових видань: механізми, функції, способи реалізації Sadivnycha, Maryna Volodymyrivna PhD Thesis 112179910 -190490449
2023 Стратегія просування бренду Helium в соціальних мережах Ширшонкова, А.Р. Masters thesis 9 10
2023 Таргетована реклама у соціальних мережах: сутність та основні терміни Krykunenko, Oleksii Oleksandrovych Conference Papers 562 586