Просмотр по ключевому слову advertising text


Показаны результаты 1 - 20 из 47
Год выпуска Название Автор(ы) Тип Просмотров Загружено
2016 Expressiveness of Blurbs: Syntactic Level Kobiakova, Iryna Karpivna; Kobуakova, Iryna Karpivna; Chulanova, Halyna Valeriivna Article 1604138698 -281587432
2015 Expressiveness of Blurbs: Syntactic Level Kobiakova, Iryna Karpivna; Chulanova, Halyna Valeriivna Conference Papers -874124048 -1397872858
2017 Gender Marked Words in Advertising Texts: The Equivalence of Translation Chulanova, Halyna Valeriivna; Shevchenko, S.V. Article 1193915542 -2119092494
2012 Linguistic and Extralinguistic Aspects of Advertising Texts Preception and Comprehension Sokolova, I.V. Article 21123465 11596731
2018 Synästhetische Erscheinungsformen in Werbetexten Yehorova, Olesia Ivanivna Conference Papers 652952 1085812
2023 Translation peculiarities of advertising texts Nazarenko, Olena Viacheslavivna; Bratushka, Y. Conference Papers 2213 5249
2019 Use of language games in advertising texts as a creative approach in advertising management Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Тєлєтова, Світлана Григорівна; Телетова, Светлана Григорьевна; Teletova, Svetlana Grigorievna Article 520288577 664108382
2021 Англомовні рекламні слогани: структурно-семантичні аспекти та особливості перекладу Мельник, Д.В. Masters thesis 1450089028 1813477314
2018 Вербальні та невербальні складові сучасної німецькомовної реклами Ємець, І.В. Conference Papers 2423375 7270139
2003 Вмотивованість сприйняття рекламних текстів та мовні засоби її створення Соколова, І.В. Article 2631557 3615238
2020 Відображення процесів глобалізації в рекламному дискурсі в мовах оригіналу та перекладу Полежай, А. І. Masters thesis 17799553 46705370
2015 Гендерно марковані одиниці у рекламних текстах Шевченко, Cвітлана Володимирівна; Шевченко, Светлана Владимировна; Shevchenko, Svitlana Volodymyrivna Article -1194750411 -151282914
2019 Дизайн німецькомовних рекламних текстів Otroshchenko, Larysa Stepanivna Conference Papers 21832457 11764682
2012 До проблеми визначення емоційно-оцінної сутності сучасного рекламного тексту Zaitseva, Stanislava Stanislavivna Article 41452 22838
2012 Креолізовані рекламні тексти та їх функціональні особливості Моісеєнко, М.В. Conference Papers 531022139 1082958114
2018 Лексико-семантичні особливості друкованих рекламних текстів Chulanova, Halyna Valeriivna; Полежай, А.І. Article -159346635 -438835230
2010 Лексико-семантичні параметризації рекламних текстів Габрелян, В.В. Conference Papers 50247103 20446469
2023 Лексико-синтаксичні засоби вираження слогану у франкомовному рекламному тексті Воронько, Г.; Крук, З.; Луцик, Н. Article 636 1068
2012 Лексичні носії експресивності Chulanova, Halyna Valeriivna; Кузьменко, І.М. Article 1111565830 1149419085
2016 Лінгвопрагматичні особливості слогана в тенденціях сучасної реклами (на матеріалі німецької мови) Біх, А.Є.; Movchan, Diana Vasylivna Conference Papers 42729243 101229869