Просмотр по ключевому слову advertising


Показаны результаты 161 - 180 из 226
Год выпуска Название Автор(ы) Тип Просмотров Загружено
2019 Розроблення нішевої стратегії просування об’єкта електронної комерції в умовах висококонкурентного ринку (на прикладі інтернет-магазину «Staff») Смілянський, А.В. Bachelous Paper 3 0
2013 Роль аксиологического аспекта в рекламном дискурсе Medvid, Olena Mykolaivna; Ткаченко, Марина Олександрівна; Ткаченко, Марина Александровна; Tkachenko, Marina Oleksandrivna Article 196302 269067
2016 Роль практично орієнтованих начальних завдань у підготовці сучасних ПР-фахівців в університеті Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 11586368 15854599
2005 Роль цвета в рекламе Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Поповцева, Т.С. Conference Papers 15226174 10472341
2017 «Святкова» та «акційна» реклама: соціалізаційний аспект Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 832897942 1253108334
2018 Семантичне наповнення та прагматична спрямованість експресивності реклами в сучасному англомовному дискурсі Помазановська, С.О. Conference Papers 61591 95649
2019 Семантичні аспекти рекламних слоганів англомовного дискурсу Ємець, І.В. Masters thesis 7 3
2021 Семіотична природа текстів соціальної реклами Vashyst, Kateryna Mykolaivna; Юхно, Є. Conference Papers 17566716 47092016
2014 Сміхові міфологеми у рекламі Маркова, О. Article 16816822 23758333
2011 Социальные оксюмороны в украинской рекламе Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 21226617 22539837
2011 Социальный успех как ценность в рекламе Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 452748299 136077434
2023 Соціальна відеореклама: добірка авторських матеріалів Саєнко, С.А. Bachelous Paper 364 160
2022 Соціально-комунікаційний дискурс у рекламних повідомленнях в умовах війни Kovalova, Tetiana Viktorivna; Охрименко, Л. Conference Papers 754571958 1513542923
2016 Соціокультурні та ідіоетнічні аспекти рекламної комунікації Ushchapovska, Iryna Vasylivna Conference Papers -1380067338 1307298182
2018 Специфіка перекладу вербального компоненту реклами в американському медіа-дискурсі Довженко, А.О. Masters thesis 43 681
2018 Специфіка перекладу вербального компоненту реклами в американському медіа-дискурсі Довженко, А.О. Masters thesis 4 0
2014 Специфічні проблеми міжнародної реклами та рекомендації щодо їх вирішення Omelchenko, Yuliia Valeriivna Article 64416004 130216852
2017 Сприйняття соціальної реклами населенням України Кордзая, Н.Р. Article 80038470 32826220
2019 Створення торговельної марки фірми з пошиття одягу Ващенко, Р.Б. Bachelous Paper 127502480 57996296
2009 Стираємо стереотипи: PR і нестандартна реклама Кучерявая, М.; Халченко К., Conference Papers 29499629 29936239