Просмотр по ключевому слову advertising


Показаны результаты 21 - 40 из 226
Год выпуска Название Автор(ы) Тип Просмотров Загружено
2020 “Take a knee” Protests in Professional Sports: An Empirical Study about the Influence on Customer Loyalty to Nike in Germany Giebe, C.; Löffler, L.; Schneider, S. Article -283597415 1765293199
2014 The development of internet advertisement in Poland throughout recent years Kisiolek, A. Article 1440167295 -1140643067
2008 The future of advertising Diadechko, Alla Mykolaivna; Linnik, J. Conference Papers 70326124 28317033
2017 The promotion of phisical activity in shockvertising campaigns Widawska-Stanisz, A.; Sowier-Kasprzyk, I. Article -659087700 -856600907
2019 Use of language games in advertising texts as a creative approach in advertising management Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Тєлєтова, Світлана Григорівна; Телетова, Светлана Григорьевна; Teletova, Svetlana Grigorievna Article 520288577 664108382
2018 Адміністративно-правові засади регулювання реклами лікарських засобів в Україні Мальцева, С.М. Masters thesis 7 3
2015 Аналіз обмежень у рекламній діяльності з боку держави Тесленко, Л.; Павлюк, А. Conference Papers 804489 1134849
2006 Аналіз особливостей сучасних рекламних кампаній суб'єктів каналів товароруху Troian, Mariia Yuriivna Conference Papers 36596668 48077515
2010 Банковская реклама: преодоление последствий финансового кризиса Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 73113234 65275064
2015 Важливість інноваційних підходів в рекламі бренда винної продукції Пазюк, В.Л. Conference Papers 2764707 4346725
2016 Види мотивації в сучасній рекламі парфумів Немеш, В. Conference Papers 2758303 3716900
2019 Використання засобів PR і реклами для формування іміджу ТОВ "Керамейя" Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Меркун, І.В. Conference Papers 10473438 1288237
2016 Використання лексичних засобів у слоганах туристичної реклами готелів США Герман, О.Г.; Chulanova, Halyna Valeriivna Article 454212831 1509172009
2016 Використання неологізмів та варваризмів у рекламних текстах (на прикладі журналу «Cosmopolitan») Слизька, Д. Conference Papers -328323678 -261327011
2019 Використання неякісної реклами як одна з причин фіаско стратегії маркетингових комунікацій Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Писаренко, К.О. Conference Papers 224579 298177
2024 Вимоги до реклами фінансових послуг як складова захисту прав споживачів фінансових послуг у ЄС Plotnikova, Mariia Volodymyrivna Conference Papers 5 1
2016 Вияви гендерної семіотики у мові реклами: міжкультурні паралелі Yehorova, Olesia Ivanivna; Коротун, А.Г. Conference Papers 4769276 5649655
2005 Воздействие рекламы на детей Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Натальченко, В.А. Conference Papers 287909 288292
2012 Вплив інструментів маркетингових комунікацій на показники діяльності банку Радченко, О.В. Article 522168 1098189
2013 Відеовербальний текст німецькомовного вербального дискурсу Бикова, О.Д. Conference Papers 2392728 1842492