Просмотр по ключевому слову brand


Показаны результаты 41 - 60 из 110
Год выпуска Название Автор(ы) Тип Просмотров Загружено
2014 Використання якісних методів дослідження для аналізу бренду ФЦ "Барса" Ахрамеєва, М.В. Conference Papers 33189780 51699242
2016 Вплив бренду на інвестиційну привабливість компанії Кривда, І.В.; Гребньов, Г.М. Conference Papers 2330797 3585449
2019 Дослідження особливостей використання інструментів маркетингу для просування послуг ветеринарної клініки Тележенко, М.О. Bachelous Paper 5 1
2015 Дослідження та аналіз бренду компанії NIKE Конопленко, Т.О.; Ivashova, Nadiia Vasylivna Conference Papers -1970851056 -1455157285
2020 Емотивність як антропоцентричний лінгвальний потенціал сторітелінгу у формуванні цінностей бренду Ushchapovska, Iryna Vasylivna Conference Papers -1450554190 990993971
2020 Когнітивно-прагматична корелятивність семантичного простору мови Tatsenko, Nataliia Vitaliivna; Stepanov, Vitalii Valeriiovych; Ushchapovska, Iryna Vasylivna Technical Report 2678663 5744326
2014 Корпоративні міфи як засіб рекламування брендів Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 279216613 268134600
2017 Кросс-культурные аспекты рекламной коммуникации Ushchapovska, Iryna Vasylivna; Kobiakova, Iryna Karpivna Conference Papers 1064245028 -1376399345
2019 Лукашева синергія у заяві про місію Гранкіна, Ю.; Ushchapovska, Iryna Vasylivna Conference Papers 58438106 61491553
2018 Маркетинг зелених інвестицій: механізм колаборації між основними стейкхолдерами Pimonenko, Tetiana Volodymyrivna; Liulov, Oleksii Valentynovych; Chygryn, Olena Yuriivna Article 155780029 311560063
2012 Механизм разработки бренда территории Karpishchenko, Maryna Yuriivna; Шатава, Юлия Львовна Article 20373540 15834040
2014 Міжнародні підходи до оцінки ділової репутації банку Торяник, Ж.І.; Карманова, А. Conference Papers 2353765 3738187
2011 Місце брендингу в сучасних маркетингових концепціях Ivashova, Nadiia Vasylivna Article -889175426 -533193296
2022 Місія та візія бренду в контексті сталого розвитку: лінгвістичні та перекладацькі аспекти Ворфоломеєв, М.С. Masters thesis 870725 3049975
2020 Назва бренду: до визначення маркетингових та лінгвістичних характеристик Ushchapovska, Iryna Vasylivna Conference Papers 9144144 45954868
2012 Наукові засади та практичні аспекти оцінки ринкових позицій бренда (на прикладі галузі шоколадних і кондитерських виробів України) Makhnusha, Svitlana Mykhailivna; Березова, Світлана Миколаївна Article 654146361 987657987
2017 Національні мотиви в рекламі горілчаних виробів Михайліченко, К.; Kovalova, Tetiana Viktorivna Conference Papers 1130952 1535266
2022 Неймінг англомовних брендів: аспект перекладу Грінченко, М.В. Masters thesis 73823 154328
2008 Огляд деяких законів створення бренду Makhnusha, Svitlana Mykhailivna Conference Papers 521649 660555
2020 Оптимізація використання інструментів маркетингових комунікацій для підвищення ефективності просування продукції ТМ "Добряна" Кадуріна, С.В. Bachelous Paper -1892668202 373364028