Просмотр по ключевому слову consumer


Показаны результаты 1 - 20 из 83
Год выпуска Название Автор(ы) Тип Просмотров Загружено
2023 Churn Rate Modeling for Telecommunication Operators Using Data Science Methods Zatonatska, T.; Fareniuk, Y.; Shpyrko, V. Article -2087863692 292608686
2016 Consumer morality factors: do they influence the intention to buy a cause-related product? Urbonavicius, S.; Adomaviciute, K. Conference Papers -1750422373 636854264
2022 Consumer’s Online Brand-Related Activities on the Social Network Instagram: An Analytical View of the Motivation for These Activities Nastisin, L.; Korba, P.; Pisar, O. Article 376423 498339
2022 The COVID-19 Pandemic Impact on the TV Commercials Content in European Countries Grebosz-Krawczyk, M.; Siuda, D. Article -1082750875 1884662159
2016 Effect of consumer rights on improvement of the buyer-sellers relationships in developing countries firms Shafei, R.; Shafei, F. Article 91818954 108414586
2022 Forecasting the Effect of Migrants’ Remittances on Household Expenditure: COVID-19 Impact Zhang, L.; Chen, Y.; Liulov, Oleksii Valentynovych; Pimonenko, Tetiana Volodymyrivna Article 43650336 49349019
2022 Gender Differences in the Perception of Motivations for Consumer’s Online Brand-Related Activities and Their Impacts on Instagram Nastisin, L.; Jura, A.; Fedorko, R.; Kopor, I. Article 369896 1255015
2017 International economic operations on the world market of packaging material Mykhailova, L.I.; Lysenko, V.V. Conference Papers 674224 768980
2018 Marketing innovation activity of urban public transport: results of the empirical study Borysova, T.; Monastyrskyi, G. Article -1950312313 1447279133
2023 Obtaining Consumer Information for the Purchase of Over-TheCounter Medicines and Food Supplements from Hungarian-Speaking Adult Consumers in Slovakia Szigeti, S.; Jozsa, L. Article 19131 14986
2021 Political Marketing: Impact of Public Relations on the Change in Voter Behaviour of Consumers (Voters) Bacik, R.; Gavurova, B.; Gburova, J. Article -791895180 -1372760092
2016 The impacts of situational factors on consumer misbehaviour in service outlets (on the example of Iranian chain stores) Akbari, M.; Abdolvand, M.A.; Ghaffari, F. Article 401808915 -1703936840
2018 Theoretical and methodological basis of quality evaluation of educational services in higher education institutions Alfavvaz, Osama Favvaz Soud Article 316379 377155
2012 Адаптація маркетингової дослідної методики «Mystery Shoppіng» до специфіки роботи роздрібних магазинів самообслуговування Антипова, Юлія Костянтинівна; Сорочан, Дмитро Володимирович Article 399763597 -1331923262
2018 Адміністративно-правове регулювання торговельної діяльності Гусейнов, Еміль Елман Masters thesis 6 3
2022 Аналiз втpат в електpичниx меpежаx з метою розгляду заходів щoдo їx зменшення та розрахунок режимів роботи Миханчук, І.І. Bachelous Paper 54435 42507
2022 Аналiз тeхнічних зaходів по знижeнню річних втрaт електроенергії та poзpахунoк pежимів poбoти електричних меpеж Правдивець, Д.В. Bachelous Paper 153065 126355
2013 Аналіз використання інструментів психологічного впливу на покупців у супермаркетах Гайтина, Н.М. Conference Papers 702745699 1123058979
2018 Аналіз впливу зовнішніх і внутрішніх факторів на процес прийняття рішення про купівлю мобільного телефону Saher, Liudmyla Yuriivna; Старків, І.Л. Article 16 1
2013 Аналіз впливу маркетингу вражень на споживача при формуванні бренду компанії Деречинський, Ю.Н.; Воліна, М.С. Conference Papers 21393376 8819843