Skip navigation
Главная
Просмотреть
Разделы
и коллекции
Browse Items by:
Году выпуска
Автору
Названию
Ключевому слову
Последние поступления
Частые вопросы
Топ 10 публикаций
Топ 10 авторов СумГУ
Статистика
Справка
Войти
Мой архив
Получать обновления
на email
Редактировать профиль
SumDU Repository
Просмотр по ключевому слову consumer
Показаны результаты 1 - 20 из 83
Год выпуска
Название
Автор(ы)
Тип
Просмотров
Загружено
2023
Churn Rate Modeling for Telecommunication Operators Using Data Science Methods
Zatonatska, T.
;
Fareniuk, Y.
;
Shpyrko, V.
Article
-922818531
292608686
2016
Consumer morality factors: do they influence the intention to buy a cause-related product?
Urbonavicius, S.
;
Adomaviciute, K.
Conference Papers
-1750422374
-1113586825
2022
Consumer’s Online Brand-Related Activities on the Social Network Instagram: An Analytical View of the Motivation for These Activities
Nastisin, L.
;
Korba, P.
;
Pisar, O.
Article
543262
1204341
2022
The COVID-19 Pandemic Impact on the TV Commercials Content in European Countries
Grebosz-Krawczyk, M.
;
Siuda, D.
Article
-437441390
1884662160
2016
Effect of consumer rights on improvement of the buyer-sellers relationships in developing countries firms
Shafei, R.
;
Shafei, F.
Article
258867336
169627222
2022
Forecasting the Effect of Migrants’ Remittances on Household Expenditure: COVID-19 Impact
Zhang, L.
;
Chen, Y.
;
Liulov, Oleksii Valentynovych
;
Pimonenko, Tetiana Volodymyrivna
Article
43650337
49349019
2022
Gender Differences in the Perception of Motivations for Consumer’s Online Brand-Related Activities and Their Impacts on Instagram
Nastisin, L.
;
Jura, A.
;
Fedorko, R.
;
Kopor, I.
Article
369896
1255015
2017
International economic operations on the world market of packaging material
Mykhailova, L.I.
;
Lysenko, V.V.
Conference Papers
674224
768980
2018
Marketing innovation activity of urban public transport: results of the empirical study
Borysova, T.
;
Monastyrskyi, G.
Article
-1950312320
472034743
2023
Obtaining Consumer Information for the Purchase of Over-TheCounter Medicines and Food Supplements from Hungarian-Speaking Adult Consumers in Slovakia
Szigeti, S.
;
Jozsa, L.
Article
19130
21307
2021
Political Marketing: Impact of Public Relations on the Change in Voter Behaviour of Consumers (Voters)
Bacik, R.
;
Gavurova, B.
;
Gburova, J.
Article
-791895182
-1372760091
2016
The impacts of situational factors on consumer misbehaviour in service outlets (on the example of Iranian chain stores)
Akbari, M.
;
Abdolvand, M.A.
;
Ghaffari, F.
Article
401808914
1103415237
2018
Theoretical and methodological basis of quality evaluation of educational services in higher education institutions
Alfavvaz, Osama Favvaz Soud
Article
316379
377155
2012
Адаптація маркетингової дослідної методики «Mystery Shoppіng» до специфіки роботи роздрібних магазинів самообслуговування
Антипова, Юлія Костянтинівна
;
Сорочан, Дмитро Володимирович
Article
399763597
-1331923262
2018
Адміністративно-правове регулювання торговельної діяльності
Гусейнов, Еміль Елман
Masters thesis
6
3
2022
Аналiз втpат в електpичниx меpежаx з метою розгляду заходів щoдo їx зменшення та розрахунок режимів роботи
Миханчук, І.І.
Bachelous Paper
54434
77418
2022
Аналiз тeхнічних зaходів по знижeнню річних втрaт електроенергії та poзpахунoк pежимів poбoти електричних меpеж
Правдивець, Д.В.
Bachelous Paper
153064
126356
2013
Аналіз використання інструментів психологічного впливу на покупців у супермаркетах
Гайтина, Н.М.
Conference Papers
702745697
1452284644
2018
Аналіз впливу зовнішніх і внутрішніх факторів на процес прийняття рішення про купівлю мобільного телефону
Saher, Liudmyla Yuriivna
;
Старків, І.Л.
Article
16
1
2013
Аналіз впливу маркетингу вражень на споживача при формуванні бренду компанії
Деречинський, Ю.Н.
;
Воліна, М.С.
Conference Papers
33972251
8819843
Текущие фильтры:
×
Сортировать по:
году выпуска
названию
дате поступления
В порядке:
возрастания
убывания
Результатов на странице
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Перейти к: