Просмотр по ключевому слову customer satisfaction


Показаны результаты 1 - 11 из 11
Год выпуска Название Автор(ы) Тип Просмотров Загружено
2006 A survey of customer retention in the New Zealand banking industry Gan, Ch.; Cohen, D.; Clemes, M.D.; Chong, E. Article -1088773186 296427158
2023 Analysing Customer Loyalty, Customer Satisfaction and Service Quality at DLF Mall of India Sao, A.; Kumar, A.; Bapat, G.; Khan, M.S.; Singh, S. Article 827494 1211210
2022 The Effect of Digital Marketing Strategy on Customer and Organizational Outcomes Aityassine, F.L.Y.; Al-Ajlouni, M.M.; Mohammad, A. Article 1215673758 -301170669
2019 Fostering Employee’s Service Quality and Customer Satisfaction: Evidence from Emerging Pakistan Muneeb, F.M.; Chughtai, M.S.; Anjum, U.; Ma, J. Article -2046462849 -1669174434
2020 Hotel Marketing Policy: Role of Rating in Consumer Decision Making Bacik, R.; Fedorko, R.; Gavurova, B.; Olearova, M.; Rigelsky, M. Article 1189181 317445587
2023 The Mediating Role of Firm Prestige in the Relationship between Perceived Quality and Behaviour Intention in Customer Cafeteria Experiences Samsa, C. Article 51241487 104796933
2016 The effect of service contact personnel attributes on customer satisfaction and purchase intention Bashi, S.G.; Hanzaee, K.H.; Nikoumaram, H. Article 161721977 152302259
2006 Дослідження збереження клієнтської бази в банківській індустрії Нової Зеландії Ген, К.; Кохен, Д.; Клемес, Майкл Д.; Чонг, Е. Article 24095134 36814504
2007 Збереження клієнтської бази банками Нової Зеландії Кохен, Д.; Ган, Крістофер; Ау Йонг, Х.Х.; Чонг, Е. Article 194652 515458
2013 Конкурентоспроможність підприємства і її взаємозв'язок з якістю продукції Dehtiarenko, Oleksandr Hryhorovych Article 574943173 464898001
2013 Побудова ефективної системи управління якістю органу сертифікації на основі моделі якості сертифікаційних послуг та моделі визначення рівня задоволеності замовника Віткін, Л.; Хімічева, Г.І. Article 133179796 42885427