Просмотр по ключевому слову distribution


Показаны результаты 21 - 37 из 37
Год выпуска Название Автор(ы) Тип Просмотров Загружено
2016 Маркетингові канали: сутність, складові та принципи формування Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers 272994908 1019841839
2016 Маркетингові ресурси регіону як основа ефективної системи розподілу промислового підприємства Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers 13463544 6313912
2015 Методичні засади перевірки маркетингових каналів на відповідність специфіці інноваційної продукції підприємства Syhyda, Liubov Oleksiivna Article 25641669 35855362
2010 Науково-методичні основи оптимізації використання збутового потенціалу промислових підприємств Bashuk, Tetiana Oleksandrivna Synopsis 1128521579 -1512095142
2017 Обгрунтування умов виникнення синергічного ефекту в ланцюгах поставок споживчих товарів особливих габаритів Якимишин, Л.Я. Article 496976 759489
2016 Особливості врахування логістичного потенціалу регіону у процесі розроблення системи розподілу на підприємстві Bilovodska, Olena Anatoliivna; Hryshchenko, Olena Fedorivna; Syhyda, Liubov Oleksiivna Article 294774898 401884201
2022 Проблемні аспекти ідентифікації факторів тінізації екологічного оподаткування в України Kobushko, Yana Volodymyrivna; Myroshnychenko, Yuliia Oleksandrivna; Tenytska, Iryna Anatoliivna Article 212113 180477
2021 Розвиток українських дистриб’юторських компаній товару FMCG в Україні Іншин, Б.І. Bachelous Paper 1467145095 -96889808
2002 Розподіл валового внутрішнього продукту як чинник політики економічного зростання Меламед, М.Я. Article 281510 563060
2017 Розробка фундаментальних основ маркетингової політики підприємств в умовах ринкової економіки Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Nahornyi, Yevhen Ihorovych; Melnyk, Yuliia Mykolaivna; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Hryshchenko, Olena Fedorivna; Derykolenko, Oleksandr Mykolaiovych; Saher, Liudmyla Yuriivna; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Shevliuha, Olena Hennadiivna; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Haidabrus, Nataliia Vitaliivna; Latunova, Daria Andriivna; Горета, Л.В.; Косторнова, С.О.; Миколаєнко, М.С.; Данилюк, Ю.М.; Река, О.С.; Смірнова, Г.Ю. Technical Report 33576780 24617711
2017 Систематизація теоретичних підходів до визначення сутності маркетингової політики розподілу Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers 139946581 21684565
2009 Соціальна спрямованість національної економіки: загальна характеристика і актуальні питання Лопаткіна, І.В. Conference Papers 14582834 29989907
2011 Управління процесом формування, розподілу та використання прибутку: обліково-аналітичне забезпечення Панченко, І.А. Conference Papers 596846 709699
2018 Управління розподілом інноваційної продукції промислових підприємств: сутність, механізм, стратегії та оцінка ефективності Bilovodska, Olena Anatoliivna Article 575813025 286102642
2015 Фактори впливу на процес вибору маркетингових каналів інноваційної продукції Syhyda, Liubov Oleksiivna Conference Papers 43322822 33985695
2018 Фактори впливу на стратегічне управління банківським ритейлом Vasylieva, Tetiana Anatoliivna; Kryvych, Yana Mykolaivna; Леміш, І.О. Article 132614062 -1429959779
2022 Формування логістичної системи підприємства Дубко, М.М. Bachelous Paper 400317460 509944701