Просмотр по ключевому слову goods


Показаны результаты 1 - 20 из 31
Год выпуска Название Автор(ы) Тип Просмотров Загружено
2016 Classification of packaging for food and goods Mischenko, M. Conference Papers 57378408 64739436
2021 Features of foreign trade in goods and services in Ukraine Yarova, Inessa Yevhenivna; Poliakova, S. Conference Papers 1013535 568420
2022 Global trends in the international trade development and conjuncture on the world goods and services markets Poliakova, S.S. Masters thesis 2265 3245
2020 Impact of green supply chain on organizational performance Abulbire, T.A. Masters thesis 1592264430 887427279
2012 Perculiarities of supply in the market Hladchenko, Oksana Robertivna; Yarmak, Liubov Pavlivna; Yatsenko, N. Conference Papers 1020014965 241454431
2014 Адаптивні заходи підприємств роздрібної торгівлі в сучасних умовах Жегус, О.В. Conference Papers 1851779260 978808643
2013 Аналіз використання інструментів психологічного впливу на покупців у супермаркетах Гайтина, Н.М. Conference Papers 702745697 1123058979
2019 Аналіз товарної політики ПАТ «Сумихімпром» та шляхи її удосконалення Ільченко, Т.С. Bachelous Paper 4 1
2009 Антиінфляційна та цінова політика держави: деякі логічні залежності Лопаткіна, І.В. Article 45514333 37664266
2016 Благодійне стимулювання продажів в Україні Юсупова, О.В. Conference Papers 56996657 78074006
2013 Використання франчайзингових мереж в Україні Khomutenko, Liudmyla Ivanivna; Сeмeнeць, І. Article 431689107 464191588
2014 Еволюція поняття «обслуговування фізичного розподілу» Haidabrus, Nataliia Vitaliivna Conference Papers 1419248283 295928948
2020 Маркетингова діяльність підприємств кондитерської промисловості на прикладі ТМ "Лукас" Павлова, А.С. Bachelous Paper -768396420 514065041
2021 Маркетингове ціноутворення на підприємстві та його удосконалення Іщенко, О.О. Bachelous Paper -1619675541 -1617024216
2022 Маркетингові детермінанти підвищення конкурентоспроможності продукції Скубко, О. Є. Bachelous Paper 53252499 303966477
2018 Методика розробки та впровадження товарної стратегії підприємства (на прикладі ТОВ "САНОР") Головачова, О.В. Bachelous Paper 9 0
2009 Механізм ціноутворення на підприємстві Zaitsev, Oleksandr Vasylovych; Дорошенко, К.М. Conference Papers 197419388 264924120
2017 Механізми оптимізаційного перерозподілу ринкового прибутку суб’єктів господарювання Zaitsev, Oleksandr Vasylovych; Mohylnyi, Viktor Viktorovych Article 15544531 11145605
2023 Облік товарів на підприємствах роздрібної торгівлі Безкоровайна, В.В. Bachelous Paper 43128 189783
2020 Облік і аналіз забезпечення товарами торгівельної мережі Стрілець, А.В. Bachelous Paper 6211477 30119509