Просмотр по ключевому слову image


Показаны результаты 1 - 20 из 95
Год выпуска Название Автор(ы) Тип Просмотров Загружено
2014 «4P» маркетингу страхових компаній Козьменко, О.В.; Козьменко, С.М.; Vasylieva, Tetiana Anatoliivna Monograph 1529719767 811000956
2019 Brand management and macroeconomic stability of the country Bilan, Yurii Valentynovych; Lieonov, Serhii Viacheslavovych; Liulov, Oleksii Valentynovych; Pimonenko, Tetiana Volodymyrivna Article 1727336554 -524021221
2020 Haiku texts as the innovation means of learning/teaching foreign language Kozlovska, Hanna Borysivna Article 1181764138 1255652587
2022 Maskot as a tool of image formation Fisenko, T. Article -348199593 1447324801
2016 Motives of Ovid’s "Metamorphoses" in the works by Taras Shevchenko Tkachenko, Olena Hryhorivna Article -737262838 1258594829
2021 Political Marketing: Impact of Public Relations on the Change in Voter Behaviour of Consumers (Voters) Bacik, R.; Gavurova, B.; Gburova, J. Article -791895182 -1372760092
2014 Tattoos: the relationship of diagnostic and semantic meaning Romaniuk, Anatolii Mykolaiovych; Tatsenko, Nataliia Vitaliivna; Smiianov, Vladyslav Anatoliiovych; Мовчан, Діана Василівна; Movchan, Diana Vasylivna; Moskalenko, Roman Andriiovych Article -1220612556 896503087
2009 Аналіз залежності бренду країни від рівня її соціально-економічного розвитку Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Holysheva, Yevheniia Oleksiivna Article -892053228 1587290076
2011 Аналіз і оцінка персонального брендингу в умовах підвищення професійного успіху особистості Bilovodska, Olena Anatoliivna; Пузікова, Марина Вікторівна; Пузикова, Марина Викторовна; Pusikova, Maryna Viktorivna Article -2090322106 1461075518
2020 Аналіз іміджу України в туристичному бізнесі: проблеми та перспективи розвитку Дейнека, М.О. Bachelous Paper 136196230 191966430
2010 Аромамаркетинг - як засіб створення неповторного іміджу торгових комплексів і мереж Mitsura, Olena Oleksiivna; Деріколенко, А.А. Conference Papers -1152818419 -1816973259
2023 Брендинг міст як інструмент формування конкурентоспроможності територій Yasnikovski, Adam Marian Article 13 23
2015 Брендинг міст: специфіка та виклики часу Біленко, В.О.; Holysheva, Yevheniia Oleksiivna Conference Papers 5592531 4346348
2013 Вербалізація духовності у циклі "Songs of Innocence" Вільяма Блейка Бєлінська, І.Д. Article -1571842539 -123179642
2014 Виведення глобальних марок з французькою ідентичністю на український ринок Решетнікова, І.Л. Conference Papers 318377500 110923996
2021 Визначення напрямків удосконалення комплексу маркетингу підприємства роздрібної торгівлі Шумер, Н.І. Bachelous Paper -112184651 -874287576
2019 Використання засобів PR і реклами для формування іміджу ТОВ "Керамейя" Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Меркун, І.В. Conference Papers 10473438 1288237
2014 Висвітлення проблеми Євроінтеграції України на сторінках газет Великобританії "The Times", "The Independent", "The Guardian", "The Daily Telegraph" Руденко, А. Article -1220420510 1277005721
2016 Виставковий стенд як інструмент формування іміджу і просування ТОВ «Керамейя» і його продукції Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Меркун, І.В. Conference Papers 10051202 12348070
2014 Вплив стейкхолдерів на формування іміджу компанії Перфільєва, О.О. Conference Papers 927931086 1498036997