Просмотр по ключевому слову marketing channel


Показаны результаты 1 - 20 из 22
Год выпуска Название Автор(ы) Тип Просмотров Загружено
2018 Criterion basis of marketing channels suitability for innovative products distribution Syhyda, Liubov Oleksiivna; Jankurova, A.; Masar, D. Book chapter 129698553 105679777
2022 Estonian Marketers' Attitude Towards Podcasts as an Innovative Marketing Channel Reilent, K.; Kurvits, M.; Ohlau, A. Article 1584591611 1704762503
2016 Аналіз моделей формування маркетингових каналів при розподілі продукції Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers 429606791 194653566
2007 Аналіз підходів щодо визначення сутності каналу з позиції маркетингу, логістики та інноватики Symonenko, Mariia Yuriivna Article 1931017667 -2079563424
2014 Вибір маркетингових каналів для розподілу інноваційної продукції промислових підприємств Syhyda, Liubov Oleksiivna Article -823058521 -1056115493
2018 Дослідження сутності каналів при управлінні дистрибуцією у сфері маркетингу та логістики Bilovodska, Olena Anatoliivna; Гвоздецька, М.Ю. Article 661270974 441083172
2017 Маркетингові канали підприємства: сутність та структура Syhyda, Liubov Oleksiivna Article 61732170 160335363
2016 Маркетингові канали: сутність, складові та принципи формування Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers 360970098 1286490691
2015 Методичні засади перевірки маркетингових каналів на відповідність специфіці інноваційної продукції підприємства Syhyda, Liubov Oleksiivna Article 25641669 35855362
2006 Оптимізація вибору маркетингових каналів підприємств харчової промисловості Федорова, Ю.К.; Жидков, А.Б. Article 384913095 501485041
2015 Особливості вибору маркетингових каналів для інноваційно активних підприємств Syhyda, Liubov Oleksiivna; Сигида, Н.О. Article 31753405 25266071
2016 Особливості врахування логістичного потенціалу регіону у процесі розроблення системи розподілу на підприємстві Bilovodska, Olena Anatoliivna; Hryshchenko, Olena Fedorivna; Syhyda, Liubov Oleksiivna Article 645971090 696659096
2015 Оціннювання маркетингових каналів промислового підприємства: методичний аспект Syhyda, Liubov Oleksiivna; Saher, Liudmyla Yuriivna Article 423595356 1013432248
2015 Практичні аспекти оцінки маркетингових каналів підприємств машинобудування Syhyda, Liubov Oleksiivna Article 20976350 15633745
2006 Підходи до формування маркетингових каналів у структурі розподілу Bilovodska, Olena Anatoliivna; Symonenko, Mariia Yuriivna Conference Papers 42040895 10222967
2013 Система показників оцінки результативності взаємодії підприємств у маркетингових каналах Доброскок, Ю.Б. Article 22708807 8994158
2012 Стимулювання учасників маркетингових каналів просування інновацій як спосіб підвищення ефективності управління ними Syhyda, Liubov Oleksiivna; Sygyda, Liubov Oleksiivna Article 168550066 993121741
2013 Теоретичні та методичні засади управління маркетинговою політикою розподілу на промислових підприємствах Syhyda, Liubov Oleksiivna Article 629201453 1334051440
2015 Фактори впливу на процес вибору маркетингових каналів інноваційної продукції Syhyda, Liubov Oleksiivna Conference Papers 56928729 33985695
2013 Формирование теоретико-методического подхода к оценке состояния маркетинговых каналов распределения на промышленных предприятиях Bilovodska, Olena Anatoliivna; Syhyda, Liubov Oleksiivna Article -2128815822 -1176610465