Skip navigation
Главная
Просмотреть
Разделы
и коллекции
Browse Items by:
Году выпуска
Автору
Названию
Ключевому слову
Последние поступления
Частые вопросы
Топ 10 публикаций
Топ 10 авторов СумГУ
Статистика
Справка
Войти
Мой архив
Получать обновления
на email
Редактировать профиль
SumDU Repository
Просмотр по ключевому слову marketing channel
Показаны результаты 1 - 20 из 22
Год выпуска
Название
Автор(ы)
Тип
Просмотров
Загружено
2018
Criterion basis of marketing channels suitability for innovative products distribution
Syhyda, Liubov Oleksiivna
;
Jankurova, A.
;
Masar, D.
Book chapter
129698553
105679777
2022
Estonian Marketers' Attitude Towards Podcasts as an Innovative Marketing Channel
Reilent, K.
;
Kurvits, M.
;
Ohlau, A.
Article
1584591611
1704762503
2016
Аналіз моделей формування маркетингових каналів при розподілі продукції
Bilovodska, Olena Anatoliivna
Conference Papers
429606791
194653566
2007
Аналіз підходів щодо визначення сутності каналу з позиції маркетингу, логістики та інноватики
Symonenko, Mariia Yuriivna
Article
1931017667
-2079563424
2014
Вибір маркетингових каналів для розподілу інноваційної продукції промислових підприємств
Syhyda, Liubov Oleksiivna
Article
-823058521
-1056115493
2018
Дослідження сутності каналів при управлінні дистрибуцією у сфері маркетингу та логістики
Bilovodska, Olena Anatoliivna
;
Гвоздецька, М.Ю.
Article
661270974
441083172
2017
Маркетингові канали підприємства: сутність та структура
Syhyda, Liubov Oleksiivna
Article
61732170
160335363
2016
Маркетингові канали: сутність, складові та принципи формування
Bilovodska, Olena Anatoliivna
Conference Papers
360970098
1286490691
2015
Методичні засади перевірки маркетингових каналів на відповідність специфіці інноваційної продукції підприємства
Syhyda, Liubov Oleksiivna
Article
25641669
35855362
2006
Оптимізація вибору маркетингових каналів підприємств харчової промисловості
Федорова, Ю.К.
;
Жидков, А.Б.
Article
384913095
501485041
2015
Особливості вибору маркетингових каналів для інноваційно активних підприємств
Syhyda, Liubov Oleksiivna
;
Сигида, Н.О.
Article
31753405
25266071
2016
Особливості врахування логістичного потенціалу регіону у процесі розроблення системи розподілу на підприємстві
Bilovodska, Olena Anatoliivna
;
Hryshchenko, Olena Fedorivna
;
Syhyda, Liubov Oleksiivna
Article
645971090
696659096
2015
Оціннювання маркетингових каналів промислового підприємства: методичний аспект
Syhyda, Liubov Oleksiivna
;
Saher, Liudmyla Yuriivna
Article
423595356
1013432248
2015
Практичні аспекти оцінки маркетингових каналів підприємств машинобудування
Syhyda, Liubov Oleksiivna
Article
20976350
15633745
2006
Підходи до формування маркетингових каналів у структурі розподілу
Bilovodska, Olena Anatoliivna
;
Symonenko, Mariia Yuriivna
Conference Papers
42040895
10222967
2013
Система показників оцінки результативності взаємодії підприємств у маркетингових каналах
Доброскок, Ю.Б.
Article
22708807
8994158
2012
Стимулювання учасників маркетингових каналів просування інновацій як спосіб підвищення ефективності управління ними
Syhyda, Liubov Oleksiivna
;
Sygyda, Liubov Oleksiivna
Article
168550066
993121741
2013
Теоретичні та методичні засади управління маркетинговою політикою розподілу на промислових підприємствах
Syhyda, Liubov Oleksiivna
Article
629201453
1334051440
2015
Фактори впливу на процес вибору маркетингових каналів інноваційної продукції
Syhyda, Liubov Oleksiivna
Conference Papers
56928729
33985695
2013
Формирование теоретико-методического подхода к оценке состояния маркетинговых каналов распределения на промышленных предприятиях
Bilovodska, Olena Anatoliivna
;
Syhyda, Liubov Oleksiivna
Article
-2128815822
-1176610465
Текущие фильтры:
×
Сортировать по:
году выпуска
названию
дате поступления
В порядке:
возрастания
убывания
Результатов на странице
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Перейти к: