Просмотр по ключевому слову marketing


Показаны результаты 281 - 300 из 361
Год выпуска Название Автор(ы) Тип Просмотров Загружено
2020 Розроблення механізму комерціалізації інноваційної продукції Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Melnyk, Yuliia Mykolaivna; Saher, Liudmyla Yuriivna; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Захарченко, Д.О.; Вакулішина, І.М.; Косторнова, С.О. Technical Report 727780124 862956143
2019 Розроблення механізму комерціалізації інноваційної продукції Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Melnyk, Yuliia Mykolaivna; Saher, Liudmyla Yuriivna Technical Report 298992 129987
2004 Розроблення стратегій розвитку підприємств з позицій реалізації маркетингових можливостей Терехова, І.В. Article 52494735 23277746
2010 Роль маркетинга в управлении научно-производственной корпорацией Филиппков, Ю.С. Article -1744234201 -1711228949
2010 Роль маркетингових досліджень у забезпеченні ефективної роботи підприємств легкої промисловості Ковальчук, Світлана Володимирівна; Ковальчук, Светлана Владимировна; Kovalchuk, Svitlana Volodymyrivna; Петрицька, Ольга Станіславівна; Петрицкая, Ольга Станиславовна; Petrytska, Olha Stanislavivna Article -885705509 -819881791
2014 Роль іміджу в маркетингу Holysheva, Yevheniia Oleksiivna; Чикалова, А.С. Conference Papers 6781764 7774715
2020 Сurrent issues of a healthy economy in the region: marketing aspects Rosokhata, Anna Serhiivna; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Yasnikovski, Adam Marian Conference Papers 140505 317766
2013 Система маркетингу в діяльності туристичних підприємств Бобрицька, Н.Д. Conference Papers 12381746 3989343
2014 Системний підхід до маркетингового дослідження регіонального товарного ринку м’яса та м’ясопродуктів Афанасьєва, О.П. Article -229001471 54577092
2007 Современное представление о банковском маркетинге Харитоненко, Л.А.; Гладкова, С.Б. Article 1175635 2483273
2005 Соотношение маркетинга и логистики Chortok, Yuliia Volodymyrivna Conference Papers 760341877 895661527
2023 Соціально-відповідальний маркетинг в умовах Індустрії 4.0: бібліометричний аналіз Illiashenko, Anastasiia Hryhorivna; Chygryn, Olena Yuriivna Article 8 5
2020 Соціально-відповідальний маркетинг як спосіб підвищення конкурентоспроможності суб’єктів господарювання Rybina, Olena Ivanivna; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Кужьор, О. Article 46379119 -1990685972
2014 Специфіка розподілу товарів промислового призначення Syhyda, Liubov Oleksiivna Conference Papers 18276892 6834703
2014 Спрос как важнейшая категория маркетинга Коротков, А.В. Conference Papers 23462102 14644043
2009 Стираємо стереотипи: PR і нестандартна реклама Кучерявая, М.; Халченко К., Conference Papers 29499629 29936239
2020 Стратегический маркетинг как инструмент обеспечения эколо-экономической безопасности международной экономической деятельности Shkola, Viktoriia Yuriivna; Domashenko, Maryna Dmytrivna; Бурнакова, В.С. Article 17965 18749
2011 Стратегічне планування маркетингових комунікацій інноваційної продукції промислових підприємств Bozhkova, Viktoriia Viktorivna Synopsis 1916394009 -2014040987
2011 Стратегічне планування маркетингових комунікацій інноваційної продукції промислових підприємств Bozhkova, Viktoriia Viktorivna PhD Thesis -2083447660 -1546224492
2012 Стратегії позиціонування у теорії маркетингу Примак, Тетяна Олександрівна Article -366172395 2061078224