Просмотр по ключевому слову merchandising


Показаны результаты 1 - 20 из 20
Год выпуска Название Автор(ы) Тип Просмотров Загружено
2008 Merchandising is a modern trade of sales, marketing, promoting, distributing, retailing, advertising, publishing Zolotova, Svitlana Hryhorivna; Karpenko, O. Conference Papers 18995967 15287676
2007 Аналіз показників мерчандайзингу – основа оптимізації продаж Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Ярош, Т.М. Article 834721878 957068127
2008 Аспекти книжкового мерчандайзингу Khvorost, Oksana Oleksiivna; Гайдабрус, Наталья Витальевна; Haidabrus, Nataliia Vitaliivna Conference Papers 863268951 129410247
2020 Дослідження впливу мерчендайзингу на рівень конкурентоспроможності підприємства Вода, Г.М. Bachelous Paper 17602098 1579127
2016 Дослідження поведінки покупців у роздрібних точках Saher, Liudmyla Yuriivna; Захарченко, Д.О. Conference Papers 663985 1327982
2016 Зміст та завдання мерчандайзингу Пуцко, Д.В. Conference Papers 13741966 20983958
2020 Маркетингова діяльність підприємств кондитерської промисловості на прикладі ТМ "Лукас" Павлова, А.С. Bachelous Paper -768396420 514065041
2017 Мерчандайзинг у діяльності банків Конопелько, Г.М. Conference Papers 1898820 2672079
2022 Мерчандайзинг у діяльності торговельної організації Солдатенко, О.М. Bachelous Paper 20597138 250820270
2019 Мерчандайзинг як основа порівняльної характеристики підприємств роздрібної торгівлі (на прикладі м. Суми) Сорокін, О.Л. Bachelous Paper 2 0
2014 Мерчандайзинг як інструмент формування імпульсивного попиту Tymokhina, Yana Oleksandrivna; Литовська, А.Є. Conference Papers 6552842 7249796
2013 Міжнародний аспект інноваційних маркетингових технологій мерчандайзингу Omelianenko, Vitalii Anatoliiovych; Ковбаса, З.В. Conference Papers 5453191 11997464
2013 Оптимізація використання торгової площі підприємств роздрібної торгівлі Bilovodska, Olena Anatoliivna; Кириченко, Т.В. Conference Papers 1648586 6713394
2014 Основні елементи мерчандайзингу Tymokhina, Yana Oleksandrivna; Тесленко, Л.А. Conference Papers 1874746 6104854
2019 Порівняльна характеристика підприємств роздрібної торгівлі з позиції ефективності використання інструментів мерчандайзингу Saher, Liudmyla Yuriivna; Лазоренко, В.Є. Article 11 12
2011 Підвищення продажів інтернет – магазинів за допомогою прийомів мерчандайзингу Bashuk, Tetiana Oleksandrivna; Таранік, Т. Conference Papers 12468108 10233618
2017 Розробка фундаментальних основ маркетингової політики підприємств в умовах ринкової економіки Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Nahornyi, Yevhen Ihorovych; Melnyk, Yuliia Mykolaivna; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Hryshchenko, Olena Fedorivna; Derykolenko, Oleksandr Mykolaiovych; Saher, Liudmyla Yuriivna; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Shevliuha, Olena Hennadiivna; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Haidabrus, Nataliia Vitaliivna; Latunova, Daria Andriivna; Горета, Л.В.; Косторнова, С.О.; Миколаєнко, М.С.; Данилюк, Ю.М.; Река, О.С.; Смірнова, Г.Ю. Technical Report 33576780 24617711
2011 Сучасні методи контролю у сфері мерчандайзингу Хижняк, М.О. Conference Papers 6511878 7628566
2019 Сучасні та традиційні методи просування як засіб підвищення конкурентоспроможності підприємств роздрібної торгівлі Лазоренко, В.С. Bachelous Paper 5 2
2014 Тotal-look для мерчандайзингу: правила "тону" Цуненко, С.М. Conference Papers 325224 650484