Просмотр по ключевому слову pragmatic purpose


Показаны результаты 1 - 12 из 12
Год выпуска Название Автор(ы) Тип Просмотров Загружено
2012 Linguistic and Extralinguistic Aspects of Advertising Texts Preception and Comprehension Sokolova, I.V. Article 21123465 11596731
2014 Дискурс iнтернет-реклами: проблеми та перспективи дослідження Соколова, І.В. Conference Papers 36716457 16742756
2010 Дискурс-аналіз в аспекті викладання іноземної мови спеціального вжитку Соколова, І.В. Article 5520274 4865806
2008 Лінгвокогнітивні аспекти малих текстів Kozlovska, Hanna Borysivna; Shvachko, Svitlana Oleksiivna; Анохіна, Т.О.; Kobiakova, Iryna Karpivna; Kosenko, Yuliia Viktorivna; Соколова, І.В.; Chulanova, Halyna Valeriivna; Baranova, Svitlana Volodymyrivna Book chapter -1301880770 2007428696
2011 Лінгвістичні фактори функціонування сучасного інформаційно-рекламного дискурсу Соколова, І.В. Article 3834093 9198096
2006 Особливості реалізації прагматичної настанови інформаціїно-рекламних текстів розгорнутого типу Соколова, І.В. Article 5348766 4033850
2012 Особливості функціонування дискурсу інтернет - реклами (на матеріалі англійської мови) Соколова, І.В. Article 1160007028 105762351
2000 Прагматичні параметри функціонування категорії повтору в текстах-анонсах Соколова, І.В. Article 7153518 10897045
2009 Структурно-композиційні ознаки тексту-анонсу Соколова, І.В. Article 2686038 1863942
2000 Структурно-семантичні та функціональні характеристики повтору в текстах-анонсах Соколова, І.В. Article 2003966 9383501
2000 Імпліцитний повтор як засіб реалізації прагматичної мети текстів-анонсів Соколова, І.В. Conference Papers 4518946 4835729
2013 Інтертекстуальність як текстооформлююча категорія рекламних текстів (на матеріалі англомовної реклами) Соколова, І.В. Article 23720827 31604323