Skip navigation
Главная
Просмотреть
Разделы
и коллекции
Browse Items by:
Году выпуска
Автору
Названию
Ключевому слову
Последние поступления
Частые вопросы
Топ 10 публикаций
Топ 10 авторов СумГУ
Статистика
Справка
Войти
Мой архив
Получать обновления
на email
Редактировать профиль
SumDU Repository
Просмотр по ключевому слову purchase intention
Показаны результаты 1 - 13 из 13
Год выпуска
Название
Автор(ы)
Тип
Просмотров
Загружено
2022
Constituents Affecting Brand Loyalty of Sustainable Beauty and Personal Care Products
Seal, D.B.
;
Bag, S.
Article
180036
383205
2024
Consumer Behaviour: Impact of Social and Environmental Sustainability
Santoso, S.
Article
44
25
2021
The Determinants of Purchase Intention and Willingness to Pay for Cosmetics and Personal Care Products
Yildirim, K.
;
Saygili, M.
;
Yalcintekin, T.
Article
1076821833
114524712
2023
Exploring Socioeconomic Factors for the Sustainability of Electric Guitar Brands: Focusing on Traditional Values and Psychological Attachment
Oe, H.
;
Yamaoka, Y.
Article
29
31
2022
Factors Influencing Consumer Purchase Intention of Luxury Branded Perfumes
Krishnan, C.
;
Agarwal, N.
;
Gupta, S.
Article
1699268462
-1786483012
2023
Impact of Brand Equity on Intention to Use Instant Coffee
Cuong, D.T.
Article
12401
24840
2023
Influence of Socio-Economic Factors on Risk Management Strategies among Generation Z in India pertaining to Health: A Post-Pandemic Analysis
Jatav, S.
;
Prakash, G.
;
Gupta, R.
Article
22
23
2023
Investigating the Impact of Facebook Advertising Features on Consumer Behaviour
Vo, T.H.G.
;
Luong, D.B.
;
Le, K.H.
;
Huynh, T.M.T.
Article
8333920
8127369
2021
Purchase Intention of Frugal Household Appliances among Generation Y in Germany – Modified TAM Approach
Schneider, S.
Article
37435673
112810072
2020
The Rhetoric Of Celebrity Endorsement Strategy And Consumer Purchase Intention On Fast Moving Consumer Goods Among Al-Hikmah University Undergraduate Students
Brimah, B.A.
;
Olanipekun, W.D.
;
Olorunlambe, G.A.
;
Salawu, S.
Article
572489029
1080002477
2018
The Effect of Electronic Word-Of-Mouth (EWOM) On Brand Im-age and Purchase Intention: A Conceptual Paper
Al Halbusi, H.
;
Tehseen, S.
Article
1588300235
-1300364016
2016
The effect of service contact personnel attributes on customer satisfaction and purchase intention
Bashi, S.G.
;
Hanzaee, K.H.
;
Nikoumaram, H.
Article
161721977
212498469
2013
The impact of information cascade on consumer's decision making in the frame of brand image within social media
Dehghani, M.
;
Abarde, Homa Choubtarash
;
Nourani, S.
Article
-340505369
-1400566358
Текущие фильтры:
×
Сортировать по:
году выпуска
названию
дате поступления
В порядке:
возрастания
убывания
Результатов на странице
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Перейти к: