Просмотр по ключевому слову quality of service


Показаны результаты 1 - 20 из 21
Год выпуска Название Автор(ы) Тип Просмотров Загружено
2014 Conceptual bases of reporting on sustainability Hrytsenko, Olena Ivanivna Article 235348394 195266965
2014 Conceptual bases of reporting on sustainability Hrytsenko, Olena Ivanivna Preprint 405189363 775361148
2015 Economic cost analysis of service quality as a factor of sustainable development of enterprises Gritsenko, O.I. Article 563961909 323696205
2015 Economic cost analysis of service quality as a factor of sustainable development of enterprises Hrytsenko, Olena Ivanivna Article 157598962 89723330
2017 Gravity model analysis of client-facing choice (in terms of probability evaluation of clients’ visits to banks) Vashchenko, M.; Cherniavskyi, I. Article -2111965757 1409067025
2016 Prospects for compilation integrated reporting credit unions Gritsenko, O.I. Article 504119117 2093417126
2015 Визнання і відображення в обліку торговельної марки в контексті забезпечення якості обслуговування Hrytsenko, Olena Ivanivna; Gritsenko, Olena Ivanovna Article 2801164 3448495
2015 Внутрішньогосподарський контроль витрат на якість обслуговування: управлінський аспект Hrytsenko, Olena Ivanivna; Skorba, Oleh Anatoliiovych Article 24279010 19588487
2013 Етапи оцінки якості логістичного сервісу Haidabrus, Nataliia Vitaliivna Conference Papers 27329417 48101798
2009 Збільшення заощаджень та інвестиції через введення стандартів якості у банківському секторі Єгипту Абдель-Бакі, М. Article 28868669 29618269
2015 Концептуальні засади впровадження інформації про витрати на якість в автоматизованому середовищі Hrytsenko, Olena Ivanivna Article 405302 106533
2017 Маркетингові інструменти забезпечення якості обслуговування на ринку банківських послуг Решетнікова, І.Л.; Шаповалова, Е.П. Article 48613852 15191842
2019 Модернізація політики просування на книжковому ринку (на прикладі магазину "Книголюб" у м. Суми) Росюк, О.В. Masters thesis 5 1
2014 Обліковий аспект планування витрат на якість обслуговування торгівельними підприємствами Hrytsenko, Olena Ivanivna Article 140289237 20386110
2013 Основні засади впровадження інформації про витрати на якість в автоматизованому середовищі Hrytsenko, Olena Ivanivna Preprint 4314472 3629725
2014 Оцінка та визнання витрат на якість обслуговування в бухгалтерському обліку Hrytsenko, Olena Ivanivna; Gritsenko, Olena Ivanovna; Шипунова, О.В. Article 3458794 4714859
2012 Проблеми організації планування витрат на якість обслуговування Hrytsenko, Olena Ivanivna Article 91948281 123293966
2023 Розробка стратегії обслуговування споживачів Жмуд, Р.С. Bachelous Paper 3789 3789
2014 Стандарти інтегрованої звітності в контексті забезпечення конкурентоспроможності в умовах євроінтеграції Hrytsenko, Olena Ivanivna Book chapter 146980204 188764658
2014 Фактори впливу соціальних аспектів діяльності на формування інтегрованої звітності Hrytsenko, Olena Ivanivna Article 4435238 9297977