Просмотр по ключевому слову segmentation


Показаны результаты 1 - 20 из 26
Год выпуска Название Автор(ы) Тип Просмотров Загружено
2014 Application of the relationship marketing model in tourist firms Sowier-Kasprzyk, I. Article 1549534933 584301030
2017 Client groups in the early stage of the lifecycle of business relationships on the advertising market Huszarik, E.S.; Jozsa, L.; Hevesi, A. Article 52592000 9756042
2017 Commercialization of market innovations as exclusive task of innovative marketing Babukh, I. Article 103095153 22911807
2021 Consumer Approach to the Food Waste in Selected EU Countries Becarova, K.; Nagyova, L.; Hazuchova, N.; Stavkova, J. Article -1372379536 3343513
2019 Evolution of Customer Segmentation in the Era of Big Data Verdenhofs, A.; Tambovceva, T. Article -1996852477 -270923893
2016 Market segmentation and eliciting tourists’ motives for visiting the Czech Republic Valentova, J.; Abrham, J. Article 21053190 11760125
2017 Segmentation and communication in digital marketing Oklander, M.; Oklander, T. Article -1675032039 -654657534
2020 Segmentation for Consumers of Small and Medium Blood Service Enterprises Khomenko, Liliia Mykolaivna Conference Papers -294260634 -45992443
2012 Адаптація маркетингової дослідної методики «Mystery Shoppіng» до специфіки роботи роздрібних магазинів самообслуговування Антипова, Юлія Костянтинівна; Сорочан, Дмитро Володимирович Article -2121727623 1476686076
2013 Вплив споживчого капіталу на формування корпоративної системи стратегічного планування кондитерських підприємств Ібрагімов, Е.Е. Article 143668024 91838842
2011 Геодемографічна сегментація як інструмент вирішення соціальних проблем (на прикладі м. Сум) Mitsura, Olena Oleksiivna; Khomenko, Liliia Mykolaivna Article 137296807 193263950
2011 Методические основы сегментации рынка с учетом экологических ограничений Садченко, Олена Василівна; Садченко, Елена Васильевна; Sadchenko, Olena Vasylivna Article 81009757 50583679
2006 Методичні підходи до сегментації клієнтської бази банку Маслова, Н.О. Conference Papers 90861 189799
2011 Напрямки використання інструментів класичної концепції муніципального маркетингу в забезпеченні конкурентоспроможності міста Буднікевич, Ірина Михайлівна; Будникевич, Ирина Михайловна; Budnikevich, Iryna Mekhailivna Article 107924923 130747736
2011 Позиціонування території на основі оцінки маркетингової привабливості як основа її інноваційного розвитку Bilovodska, Olena Anatoliivna; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Sygyda, Liubov Oleksiivna Article 174449154 242416230
2022 Розробка клієнтоорієнтованої стратегії маркетингу Редька, В.В.; Пономаренко, І.О. Article 68356 105855
2009 Сегментация двумерных контурных изображений с помощью функций непропорциональностей Avramenko, Viktor Vasylovych; Волков, Р.С. Conference Papers 78296297 66292878
2023 Сегментація на ринку інноваційної продукції Колесник, Д.Є. Bachelous Paper 3822 4936
2009 Сегментація і позиціювання як складова маркетингу в сфері туристичної індустрії Ляхович, Г.І. Article -1281162798 1227484662
2020 Сегментування та таргетинг при формуванні маркетингової стратегії інтернет-магазину Войтенко, М.С. Bachelous Paper 5833984 1424666