Просмотр по ключевому слову text-announcement


Показаны результаты 1 - 15 из 15
Год выпуска Название Автор(ы) Тип Просмотров Загружено
2002 Conceptual Design of Texts-Announcements Sokolova, I. Conference Papers 1518763 2051493
2001 Pragmatic-Communicative Characteristics of Repetition in Text-Announcements Соколова, І.В. Conference Papers 14345100 11739037
2003 Realization of Subjective Modality in Texts Announcements Sokolova, I.V. Article 1830187 1600430
2018 Structural-Semantic and Functional Features of Repetition in English Texts-Announcements Kats, Yuliia Viktorivna; Romanenko, A. Article 1901746 842119
2001 Композиційна модель тексту-анонсу як експлікація категорії стереотипності Соколова, І.В. Article 105492605 144510378
2001 Особливості реалізації адресантно-адресатних відношень в текстах-анонсах Соколова, І.В. Article 193680 263206
2000 Повтор як засіб актуалізації інформативної та рекламної функцій тексту-анонсу Соколова, І.В. Article 16877065 23487587
2000 Повтор як засіб забезпечення максимальної інформативності текстів-анонсів Соколова, І.В. Article 24679161 27951782
2002 Прагматико-комунікативні характеристики категорії повтору у текстах-анонсах Соколова, І.В. PhD Thesis 1345236088 1498260259
2000 Прагматичні параметри функціонування категорії повтору в текстах-анонсах Соколова, І.В. Article 7153518 10897045
1999 Реализация прагматической направленности текстов-аногсов через категорию повтора Соколова, І.В. Article 136119 39626
2001 Реалізація інтегративності текстів-анонсів через категорію повтору Соколова, І.В. Article 174804 353721
2009 Структурно-композиційні ознаки тексту-анонсу Соколова, І.В. Article 2686039 1863942
2000 Структурно-семантичні та функціональні характеристики повтору в текстах-анонсах Соколова, І.В. Article 2003966 9383501
2000 Імпліцитний повтор як засіб реалізації прагматичної мети текстів-анонсів Соколова, І.В. Conference Papers 4518946 4835729