Skip navigation
Главная
Просмотреть
Разделы
и коллекции
Browse Items by:
Году выпуска
Автору
Названию
Ключевому слову
Последние поступления
Частые вопросы
Топ 10 публикаций
Топ 10 авторов СумГУ
Статистика
Справка
Войти
Мой архив
Получать обновления
на email
Редактировать профиль
SumDU Repository
Просмотр по ключевому слову сегментація
Показаны результаты 1 - 20 из 25
Год выпуска
Название
Автор(ы)
Тип
Просмотров
Загружено
2014
Application of the relationship marketing model in tourist firms
Sowier-Kasprzyk, I.
Article
1549534933
584301031
2017
Client groups in the early stage of the lifecycle of business relationships on the advertising market
Huszarik, E.S.
;
Jozsa, L.
;
Hevesi, A.
Article
52592000
9756042
2017
Commercialization of market innovations as exclusive task of innovative marketing
Babukh, I.
Article
103095153
22911808
2021
Consumer Approach to the Food Waste in Selected EU Countries
Becarova, K.
;
Nagyova, L.
;
Hazuchova, N.
;
Stavkova, J.
Article
-693686711
3343513
2019
Evolution of Customer Segmentation in the Era of Big Data
Verdenhofs, A.
;
Tambovceva, T.
Article
301131083
-270923893
2016
Market segmentation and eliciting tourists’ motives for visiting the Czech Republic
Valentova, J.
;
Abrham, J.
Article
34104871
32586318
2021
Segmentation as a base for digital marketing strategies in blood service: A cluster analysis for classifying healthy regional subjects
Khomenko, Liliia Mykolaivna
;
Saher, Liudmyla Yuriivna
;
Letunovska, Nataliia Yevhenivna
;
Ясниковський, А.
Conference Papers
-1839315815
1489963549
2020
Segmentation for Consumers of Small and Medium Blood Service Enterprises
Khomenko, Liliia Mykolaivna
Conference Papers
-692802713
-45992442
2012
Адаптація маркетингової дослідної методики «Mystery Shoppіng» до специфіки роботи роздрібних магазинів самообслуговування
Антипова, Юлія Костянтинівна
;
Сорочан, Дмитро Володимирович
Article
399763597
-1331923262
2011
Методические основы сегментации рынка с учетом экологических ограничений
Садченко, Олена Василівна
;
Садченко, Елена Васильевна
;
Sadchenko, Olena Vasylivna
Article
81009757
50583679
2006
Методичні підходи до сегментації клієнтської бази банку
Маслова, Н.О.
Conference Papers
90861
189799
2015
Особливості ринкового позиціонування продукції для сонячної енергетики України
Язвінська, Н.В.
;
Барановська, А.А.
Article
44506743
77441386
2011
Позиціонування території на основі оцінки маркетингової привабливості як основа її інноваційного розвитку
Bilovodska, Olena Anatoliivna
;
Syhyda, Liubov Oleksiivna
;
Sygyda, Liubov Oleksiivna
Article
174449153
297776081
2009
Сегментация двумерных контурных изображений с помощью функций непропорциональностей
Avramenko, Viktor Vasylovych
;
Волков, Р.С.
Conference Papers
78296298
66292878
2023
Сегментація на ринку інноваційної продукції
Колесник, Д.Є.
Bachelous Paper
3826
8756
2009
Сегментація і позиціювання як складова маркетингу в сфері туристичної індустрії
Ляхович, Г.І.
Article
965133928
1425110810
2020
Сегментування та таргетинг при формуванні маркетингової стратегії інтернет-магазину
Войтенко, М.С.
Bachelous Paper
5833984
1424666
2008
Стратегічна сегментація діяльності підприємств харчової промисловості
Товста, Т.Л.
Article
-1464944554
1012841891
2014
Финансовое планирование как ключевой критерий эффективности процесса сегментации и позиционирования продуктов быстрого приготовления
Шубин, А.А.
;
Митяева, Т.Л.
Article
240819060
153937254
2023
Формування і реалізація маркетингових стратегій торговельно- посередницьких підприємств
Чесноков, Р.Ю.
Masters thesis
25
33
Текущие фильтры:
×
Сортировать по:
дате поступления
году выпуска
названию
В порядке:
возрастания
убывания
Результатов на странице
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Перейти к: