Search




Clear search fields
Showing results 1 to 7 of 7
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2016 Аналіз моделей формування маркетингових каналів при розподілі продукції Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers 1401232644 1569641147
2016 Особливості врахування логістичного потенціалу регіону у процесі розроблення системи розподілу на підприємстві Bilovodska, Olena Anatoliivna; Hryshchenko, Olena Fedorivna; Syhyda, Liubov Oleksiivna Article -1711097092 -958002527
2012 Теоретико-методологічне обґрунтування формування маркетингових каналів з позицій інноватики Bilovodska, Olena Anatoliivna Article -1536597340 -244170308
2013 Формування оптимальної структури маркетингових каналів інноваційної продукції Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers 59789975 80255067
2018 Дослідження сутності каналів при управлінні дистрибуцією у сфері маркетингу та логістики Bilovodska, Olena Anatoliivna; Гвоздецька, М.Ю. Article 188454778 1763545483
2016 Маркетингові канали: сутність, складові та принципи формування Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers -1953210220 2087728032
2006 Підходи до формування маркетингових каналів у структурі розподілу Bilovodska, Olena Anatoliivna; Symonenko, Mariia Yuriivna Conference Papers 426864322 415010401