Search



Clear search fields
Showing results 1 to 20 of 23
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2009 Шляхи стабілізації діяльності вітчизняних підприємств-виробників побутової техніки Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 3080321 3148865
2009 Методичні засади визначення напрямків розвитку ринкових можливостей промислових підприємств на прикладі виробників побутової техніки Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 68615296 87222926
2009 Алгоритм вибору концепції інноваційного маркетингу Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 2356255 2584617
2009 Система управління підприємством у руслі концепції інноваційного маркетингу Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 1776097 1462961
2009 Методичні основи вибору проектів інноваційного розвитку Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 214379 264614
2009 Методичний підхід до визначення напрямків розвитку ринкових можливостей підприємства Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 2151002 916367
2009 Инновационный маркетинг – новая концепция ведения бизнеса Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna Conference Papers 921375 614000
2009 Аналіз ринкових позицій вітчизняних виробників побутових холодильників Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 30144036 31508104
2008 Економічні проблеми стабілізації діяльності вітчизняних підприємств-виробників побутової техніки Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 1604505 1741339
2008 Проблеми інноваційної діяльності вітчизняних підприємств-виробників побутової техніки в умовах адаптації до СОТ Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 625186100 724072645
2008 Аналіз етапів розвитку маркетингу на основі змін в складових його комплексу Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna Conference Papers 6233055 4001904
2008 Аналіз складових елементів концепції інноваційного маркетингу Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 3954734 4197148
2008 Алгоритм переходу вітчизняних підприємств-виробників побутової техніки до виробництва власних інновацій Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 5168543 5408649
2008 Аналіз основних показників діяльності промислових підприємств України Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 1118260 914500
2007 The problems of transition of domestic enterprises to economically effective and ecologically safe innovation development Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 32573460 13838387
2007 Обґрунтування доцільності виокремлення концепції інноваційного маркетингу на основі категорії «потреби» Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 10979411 12293708
2007 Визначення сутності та відмінностей різновидів маркетингу Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 95415191 182942614
2007 Маркетинг та інновації - крок до лідерства Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 2501472 3143575
2007 Теоретичні засади реалізації маркетингу інновацій на підприємстві Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 1454011 1577553
2007 Концепція інноваційного маркетингу – провідна концепція сьогодення Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 1734856 1905671