Search



Clear search fields
Showing results 10 to 20 of 50
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2009 Роль і завдання маркетингу інновацій на етапах інноваційного і життєвого циклу товару Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Article 793851666 784601933
2003 Составляющие экономической безопасности предприятия и подходы к их оценке Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Article 512849514 1057506411
2005 Врахування політичного ризику при прогнозуванні валютного курсу гривні до євро Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Nahornyi, Yevhen Ihorovych Article 5164552 4114712
2009 Маркетингова товарна політика промислового підприємства: управління стратегіями диверсифікації Пересадько, Г.О.; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Monograph -543163325 -1006274855
2008 Теоретико-методичні засади оптимізації вибору стратегій диверсифікації промислових підприємств Пересадько, Г.О.; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Article 14160236 10739418
2003 Екологічний маркетинг Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Prokopenko, Olha Volodymyrivna Article 22123491 2051405734
2007 Управление конкурентным потенциалом банка Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Prokopenko, Olha Volodymyrivna Conference Papers 714524 714570
2001 Подходы к оценке экономической эффективности внедрения компьютерных информационных систем на промышленных предприятиях Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Article 286659739 334125369
2005 Маркетингова товарна політика Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Textbook 1693824874 440254395
2009 Методичні засади вибору інноваційної стратегії підприємства з позицій концепції маркетингу Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Peresadko, Halyna Oleksandrivna Article 204239838 460247349