Search



Clear search fields
Showing results 20 to 30 of 50
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2008 Проблема ребрендингу на сучасному підприємстві Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Сухенко, Н.В. Conference Papers 5954316 3648663
2008 Особливості маркетингу масових видовищ і культурних заходів Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Федірко, О.М. Conference Papers 3346946 2531915
2007 Теоретико-методичні засади управління на засадах маркетингу вибором стратегій реалізації потенціалу інноваційного розвитку малих і середніх підприємств Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Shypulina, Yuliia Serhiivna Article 500106344 650597923
2005 Рыночные возможности развития современного предприятия Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Article 15063918 11581390
2007 Оцінка ефективності та оптимізація портфеля замовлень науково-виробничого підприємства Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Olefirenko, Oleh Mykhailovych Article 3636787 4332834
2008 Системний аналіз поглядів різних вчених на стратегію диверсифікації Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Peresadko, Halyna Oleksandrivna Article 118656537 205716960
2004 Ecomarketing appropriation at the JSC "Sumyhimprom" Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Baskakova, M.O. Conference Papers -1787874556 209085522
2005 Екологічний маркетинг як засіб вирішення протиріч між економічним зростанням і зниженням екодеструктивного навантаження на довкілля Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Ілляшенко, Н.М.; Melnyk, Leonid Hryhorovych Conference Papers 327085009 687913829
2007 Сутність концепції екологічного маркетингу Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Prokopenko, Olha Volodymyrivna Conference Papers 9581421 1525886
2008 Бізнес-адміністрування: магістерський курс Melnyk, Leonid Hryhorovych; Sotnyk, Iryna Mykolaivna; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Textbook 1497585714 -105076642