Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/100314
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Економічне обґрунтування бізнес-стратегії сталого розвитку компанії
Authors Каліновський, К.С.
ORCID
Keywords стратегія розвитку
стратегічний аналіз
фінансові показники
стратегія сталого розвитку
Type Bachelous Paper
Speciality 051 - Економіка
Date of Issue 2025
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/100314
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Каліновський К. С. Економічне обґрунтування бізнес-стратегії сталого розвитку компанії : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 051 - економіка / наук. кер. Ю. М. Чорток. Суми : Сумський державний університет, 2025. 51 с.
Abstract В Україні сформовані всі умови, і навіть передумови застосування методів і засобів стратегічного управління, як великих підприємств, так дрібних фірм незалежно від сфери діяльності та організаційно-правової форми власності. Тому багато компаній розробляють стратегії, спрямовані на досягнення максимальних показників у всіх сферах своєї діяльності. Розроблення стратегії розвитку компанії є необхідною умовою для сталого зростання та дозволяє компанії своєчасно та адекватно оцінювати становище на ринку, розуміти свої конкурентні недоліки та переваги, виявляє потенційні можливості та загрози зовнішнього оточення, та відповідно до них визначати орієнтири та пріоритети розвитку. При цьому недостатньо просто усвідомити наявність проблем та намітити орієнтири для подальшого розвитку компанії – дійсно ефективна стратегія розвитку промислового підприємства має бути дієвою та орієнтованою на результат.
In Ukraine, all the conditions and even prerequisites for the application of methods and tools of strategic management, both large enterprises and small firms, regardless of the field of activity and organizational and legal form of ownership, have been created. Therefore, many companies are developing strategies aimed at achieving maximum performance in all areas of their activity. Developing a company development strategy is a necessary condition for sustainable growth and allows the company to timely and adequately assess the market situation, understand its competitive disadvantages and advantages, identify potential opportunities and threats of the external environment, and in accordance with them determine the guidelines and priorities for development. At the same time, it is not enough to simply realize the presence of problems and outline guidelines for the further development of the company - a truly effective development strategy for an industrial enterprise must be effective and result-oriented.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

Unknown Country Unknown Country
2

Downloads

Files

File Size Format Downloads
Kalinovskyi_bac_rob.pdf 645.76 kB Adobe PDF 0

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.