Search


Clear search fields
Showing results 20 to 40 of 98
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2017 Образ героя-бунтаря в рекламі: соціалізаційний аспект Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 381653996 290384591
2017 Упаковка як складова рекламних комунікацій Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 153401497 313646762
2017 Полікодовий текст в американському дискурсі сфери туризму Герман, О.Г. Conference Papers 859500 1199271
2017 Національні символи в українській рекламі Kovalova, Tetiana Viktorivna; Літвінчук, А. Conference Papers 93051549 231495728
2017 Образи героя-новатора та героя-професіонала в рекламі: соціалізаційний аспект Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 209818634 317177993
2017 Общее и специфическое в рекламных текстах республики Казахстан Анапьянова, А. Conference Papers 550141 750588
2017 Мовні помилки в рекламі міста Суми Kulishenko, Liudmyla Anatoliivna Conference Papers -1873654485 -1948855895
2017 Прагматичні особливості скорочень та телескопічних одиниць у рекламі Vashyst, Kateryna Mykolaivna; Катериніна, М.В. Conference Papers 2450116 3760404
2017 Реалізація прийому протиставлення у текстах реклами закладів швидкого харчування Chulanova, Halyna Valeriivna; Артюх, В.В. Conference Papers 362448 389828
2016 Лексико-семантичні особливості порівняльної реклами закладів швидкого харчування Артюх, В.В.; Chulanova, Halyna Valeriivna Article 126414192 126957737
2016 Лінгвопрагматичні особливості тексту-відгуку в рекламному дискурсі Романько, О.О.; Chulanova, Halyna Valeriivna Conference Papers 47908340 8737500
2016 Гендерний вимір в соціальних комунікаціях та рекламі Дідова, Т.; Титаренко, О. Conference Papers 16120534 24844843
2016 Використання неологізмів та варваризмів у рекламних текстах (на прикладі журналу «Cosmopolitan») Слизька, Д. Conference Papers -328323678 -261327011
2016 Роль практично орієнтованих начальних завдань у підготовці сучасних ПР-фахівців в університеті Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 11586368 15854599
2016 Innovative advertising technologies on the basis of the hologram and interactive communication Gritsenko, Y. Conference Papers 977899308 621123173
2016 Вияви гендерної семіотики у мові реклами: міжкультурні паралелі Yehorova, Olesia Ivanivna; Коротун, А.Г. Conference Papers 4769276 5649655
2016 Гендерно марковані одиниці у рекламних текстах Chulanova, Halyna Valeriivna; Шевченко, С.В. Conference Papers 4788201 10036153
2016 Зовнішня реклама в культурному просторі міста: пошук гендерної дискримінації в Одесі Грінченко, Я.С.; Постовік, П.Р.; Фесенко, Т.Г. Conference Papers 82065262 124588324
2016 Використання лексичних засобів у слоганах туристичної реклами готелів США Герман, О.Г.; Chulanova, Halyna Valeriivna Article 454212830 1509172009
2016 Соціокультурні та ідіоетнічні аспекти рекламної комунікації Ushchapovska, Iryna Vasylivna Conference Papers -428402764 1840210493