Search



Clear search fields
Showing results 1 to 11 of 11
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2009 Категорія оцінки в рекламних текстах художніх творів Chulanova, Halyna Valeriivna; Bukata, Maryna Volodymyrivna Conference Papers 1282878317 660939174
2009 Рекламний текст як предмет дослідження гендерної лінгвістики Kurylo, Halyna Volodymyrivna; Федоренко, Ю. Conference Papers 18571979 11711549
2009 Інформаційні технології як чинник політичної боротьби Євтушенко, О. Conference Papers 9384975 7161431
2008 The future of advertising Diadechko, Alla Mykolaivna; Linnik, J. Conference Papers 70326124 28317033
2008 Использование влияния запаха на психику человека в продвижении и рекламе товаров и услуг Петрищева, М. Conference Papers 66904451 167281322
2008 Соціокультурний та гендерний статус текстів соціальної реклами Приходько, О. Conference Papers 3169268 1057324
2008 Аромамаркетинг - один із перспективних напрямів в український рекламі Yaremenko, Liudmyla Mykolaivna; Фалько, О. Conference Papers 124005922 197791956
2008 Психологические особенности воздействия рекламы Черкасова, А.Н. Conference Papers 9338402 4703945
2008 Методы рекламного воздействия на человека, применение их в учебном процессе Еременко, А.Д. Conference Papers 820609 822984
2008 Реклама як основна форма комунікації Шматок, Ю. Conference Papers 7473224 4797679
2004 Реклама в періодичних виданнях для жінок як психологічний феномен Sushkova, Olena Mykolaivna Conference Papers 1112822870 -671847469