Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/13020
Використовуйте наступні посилання для розповсюдження матеріалу в соціальних мережах: Рекомендувати цей матеріал
Назва Вербальні та невербальні засоби в німецькомовних рекламних текстах
Автори Бондаренко, Т.
ORCID
Ключові слова
Вид документа Тези доповідей
Дати випуску 2011
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу) http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/13020
Видавець Видавництво СумДУ
Ліцензія
Бібліографічний опис Бондаренко, Т. Вербальні та невербальні засоби в німецькомовних рекламних текстах [Текст] / Т. Бондаренко; наук. кер. А.Д. Чепелюк // Матеріали науково-теоретичної конференції викладачів, аспірантів, співробітників та студентів факультету іноземної філології та соціальних комунікацій, Суми, 18-23 квітня, 2011р. / Відп. за вип. В.В. Опанасюк. - Суми : СумДУ, 2011. - Ч.1. - С. 77-78.
Короткий огляд (реферат)
Розташовується у зібраннях: Наукові видання (ІФСК)

Views

Australia Australia
1
Canada Canada
1
China China
2
Germany Germany
10002549
Greece Greece
34469
Ireland Ireland
517689
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
1
Russia Russia
9
Turkey Turkey
2
United Kingdom United Kingdom
2577289
United States United States
134197604
Unknown Country Unknown Country
91
Україна Україна
28266248

Downloads

Canada Canada
4
China China
905058
EU EU
6
France France
517688
Germany Germany
51400899
Ireland Ireland
130330
Italy Italy
1
Netherlands Netherlands
130326
Norway Norway
1
Poland Poland
1
Russia Russia
260645
Slovakia Slovakia
130334
Switzerland Switzerland
1
United Kingdom United Kingdom
130321
United States United States
134197606
Unknown Country Unknown Country
667
Україна Україна
92799251

Files

Файл Розмір Формат Downloads
7.doc 37 kB Microsoft Word 280603139

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.