Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17473
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Перспективи розвитку концепції соціально-етичного маркетингу в умовах нової інформаційної економіки
Authors Olefirenko, Yuliia Oleksandrivna
ORCID
Keywords
Type Conference Papers
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17473
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Олефіренко, Ю.О. Перспективи розвитку концепції соціально-етичного маркетингу в умовах нової інформаційної економіки [Текст] / Ю.О. Олефіренко // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей Четвертої міжнародної науково-практичної конференції, 29 вересня-1 жовтня 2010 року. — Суми : Сумський державний університет, 2010. — С.259-261.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
3
France France
2
Germany Germany
1972197
Greece Greece
10421
Ireland Ireland
350466
Italy Italy
1
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
29
Singapore Singapore
1
Turkey Turkey
4
Ukraine Ukraine
12674438
United Kingdom United Kingdom
6339824
United States United States
106009612
Unknown Country Unknown Country
12674437

Downloads

China China
2
Czechia Czechia
6339826
France France
71987783
Germany Germany
264
Ireland Ireland
350467
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
9
Ukraine Ukraine
37965957
United Kingdom United Kingdom
5211
United States United States
71987783
Unknown Country Unknown Country
152

Files

File Size Format Downloads
105.pdf 103,21 kB Adobe PDF 188637455

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.