Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17473
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Перспективи розвитку концепції соціально-етичного маркетингу в умовах нової інформаційної економіки
Authors Olefirenko, Yuliia Oleksandrivna
Keywords
Type Conference Papers
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17473
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Олефіренко, Ю.О. Перспективи розвитку концепції соціально-етичного маркетингу в умовах нової інформаційної економіки [Текст] / Ю.О. Олефіренко // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей Четвертої міжнародної науково-практичної конференції, 29 вересня-1 жовтня 2010 року. — Суми : Сумський державний університет, 2010. — С.259-261.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
3
France France
2
Germany Germany
263
Italy Italy
1
Russia Russia
29
Turkey Turkey
4
Ukraine Ukraine
391
United States United States
11
Unknown Country Unknown Country
54

Downloads

China China
2
France France
4
Germany Germany
264
Russia Russia
9
Ukraine Ukraine
392
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1
Unknown Country Unknown Country
152

Files

File Size Format Downloads
105.pdf 103,21 kB Adobe PDF 825

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.