Пошук

Очистити поля пошуку
Відображення результатів від 600 до 610 із 1541
Рік випуску Назва Автор(и) Тип Переглядів Завантажено
2017 Marketing audit of innovation activity of enterprises: theoretical and methodical approach Balyk, U.; Kolisnyk, M. Стаття 1479877024 1949237872
2019 Estimating the Degree of Novelty of a New Product: Innovative Approach Vasutinska, Y.; Kuzminska, N. Стаття -42585043 129694602
2015 Нові інструменти маркетингу відносин інноваційних проектів машинобудівних підприємств: краудсорсинг і краудфандінг Колотова, Н.Б. Стаття -1725712152 -573179897
2018 Innovations in the risk management of the business activity of economic agents Berzin, P.; Shishkina, O.; Кузьменко, Ольга Віталіївна; Яровенко, Ганна Миколаївна Стаття 728628399 -1895690575
2023 Development of an International Marketing Strategy for Domestic Enterprises During a State of War Kuznyetsova, A.; Garafonova, O.; Yankovoi, R.; Zhosan, H.; Lomachynska, I. Стаття 50 74
2012 Теоретичні аспекти визначення ринкового потенціалу і таргетингу вітчизняними підприємствами Зайчук, Тетяна Олександрівна Стаття 1817635678 -639711860
2020 Assessment Methods of Intellectual Product in Research Universities Zhylinska, O.; Novikova, I.; Stepanova, A.; Vikulova, A. Стаття -1546867712 798721117
2011 Інновації у процесі валютного контролю: прямий і мультиплікативний результати від впровадження контролінгу Криворучко, Лариса Борисівна Стаття -1929904392 1151285553
2010 Вибір стратегії просування нової продукції в харчовій промисловості Карпіщенко, Марина Юріївна Стаття 108592086 117164762
2010 Роль маркетингових досліджень у забезпеченні ефективної роботи підприємств легкої промисловості Ковальчук, Світлана Володимирівна; Ковальчук, Светлана Владимировна; Kovalchuk, Svitlana Volodymyrivna; Петрицька, Ольга Станіславівна; Петрицкая, Ольга Станиславовна; Petrytska, Olha Stanislavivna Стаття -2053595746 -626422933