Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18784
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШкола, Вікторія Юріївна-
dc.contributor.authorШкола, Виктория Юрьевна-
dc.contributor.authorShkola, Viktoriia Yuriivna-
dc.contributor.authorБегменко, И.Л.-
dc.date.accessioned2011-10-14T11:06:40Z-
dc.date.available2011-10-14T11:06:40Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationБегменко, И.Л. Самомотивация как фактор эффективности управления маркетинговой деятельностью [Текст] / И.Л. Бегменко, В.Ю. Школа // Економічні проблеми сталого розвитку : тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту присвяченої Дню науки в Україні та 60-річчю Сумського державного університету, 21-25 квітня 2008 р. — Суми : СумДУ, 2008. — Т.3. — С. 63.ru_RU
dc.identifier.urihttp://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18784-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherВидавництво СумДУru_RU
dc.subjectсамомотивацияru_RU
dc.subjectсамомотиваціяru_RU
dc.subjectself-motivationru_RU
dc.titleСамомотивация как фактор эффективности управления маркетинговой деятельностьюru_RU
dc.typeThesesru_RU
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
35.pdf187.4 kBAdobe PDF112Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.