Search


Clear search fields
Showing results 40 to 50 of 102
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2017 Полікодовий текст в американському дискурсі сфери туризму Герман, О.Г. Conference Papers 859500 1199271
2018 Семантичне наповнення та прагматична спрямованість експресивності реклами в сучасному англомовному дискурсі Помазановська, С.О. Conference Papers 61591 95649
2012 Ценностные приоритеты современной рекламы Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 82131537 13340829
2014 Корпоративні міфи як засіб рекламування брендів Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 279216613 268134600
2012 Лінгвістичні аспекти та жанрові особливості рекламних текстів (на основі англомовних рекламних слоганів) Українцева, А.В. Conference Papers 2775868 1967359
2016 Вияви гендерної семіотики у мові реклами: міжкультурні паралелі Yehorova, Olesia Ivanivna; Коротун, А.Г. Conference Papers 4769276 5649655
2017 Національні символи в українській рекламі Kovalova, Tetiana Viktorivna; Літвінчук, А. Conference Papers 93051549 231495728
2018 Інфографіка: соціалізаційний аспект Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 53911262 62576225
2014 Перспективы подготовки специалистов по рекламе и связям с общественностью в социальном дискурсе Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 4240080 1885501
2017 Образи героя-новатора та героя-професіонала в рекламі: соціалізаційний аспект Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 209818634 317177993