Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22713
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Розроблення комплексу стимулювання збуту освітніх послуг зі спеціальності «Управління інноваційною діяльністю»
Other Titles Разработка комплекса стимулирования сбыта образовательных услуг по специальности «Управление инновационной деятельностью»
Development of complex sales promotion of educational services in the specialty «Management of innovation activities»
Authors Bozhkova, Viktoriia Viktorivna  
Tymokhina, Yana Oleksandrivna
ORCID http://orcid.org/0000-0002-1557-3819
Keywords управление инновационной деятельностью
стимулирование сбыта
целевые группы потребителей
образовательные услуги
вуз
innovation management
sales promotion
target consumer groups
educational services
university
управління інноваційною діяльністю
стимулювання збуту
цільові групи споживачів
освітні послуги
ВНЗ
Type Article
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22713
Publisher ТОВ «ВТД «Університетська книга»
License
Citation Божкова В.В. Розроблення комплексу стимулювання збуту освітніх послуг зі спеціальності «Управління інноваційною діяльністю» / В.В. Божкова, Я.О. Тимохіна // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №4. – Т. І. – С. 75-79.
Abstract У статті розроблений комплекс стимулювання збуту освітніх послуг зі спеціальності «Управління інноваційною діяльністю» та запропоновано схему рішень зі стимулювання збуту для просування нової спеціальності на ринок освітніх послуг України. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22713
В статье разработан комплекс стимулирования сбыта образовательных услуг по специальности «Управление инновационной деятельностью» и предложена схема решений по стимулированию сбыта для продвижения новой специальности на рынке образовательных услуг Украины. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22713
In this article describes the complex of sales promotion of educational services in the specialty "Management of innovation activity" and proposed plan of decision to boost sales promotion for a new specialty in the Ukrainian education market. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22713
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Argentina Argentina
1
Canada Canada
1
China China
237
Czechia Czechia
2
France France
2
Germany Germany
2088146780
Greece Greece
16557346
India India
201936
Ireland Ireland
535527946
Lithuania Lithuania
1
Morocco Morocco
1
Netherlands Netherlands
201940
Pakistan Pakistan
1
Poland Poland
2
Romania Romania
1
Russia Russia
27
Turkey Turkey
9
Ukraine Ukraine
111349
United Kingdom United Kingdom
1345807053
United States United States
1285058480
Unknown Country Unknown Country
217513

Downloads

China China
1840700202
France France
3
Germany Germany
471
India India
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
3
Ukraine Ukraine
174617
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1285058480
Unknown Country Unknown Country
160

Files

File Size Format Downloads
mmi2011_4_1_75_79.pdf 297,91 kB Adobe PDF -1169033357

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.