Search


Clear search fields
Add filters:

Use filters to refine the search results.

Item hits: (269)
Issue YearTitleAuthor(s)TypeViewsDownloads
2017Нові форми підготовки кваліфікаційних робіт магістра та бакалавра: польський досвідIlliashenko, Serhii MykolaiovychTheses3259
2016Проблеми і перспективи продукції вітчизняних промислових підприємств на зарубіжних ринкахIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Petrak, Larysa OleksandrivnaTheses2337
2016Завдання маркетингу і менеджменту знань на сучасному етапі економічного розвиткуIlliashenko, Serhii MykolaiovychArticle7157
2016Роль іміджу у забезпеченні сталого розвитку промислових підприємствIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Kolodka, Anna VitaliivnaArticle60597
2016Роль маркетингу знань у формуванні інноваційної культури суспільстваIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Illiashenko, Nataliia SerhiivnaArticle2846
2016Маркетинговий аналіз потенціалу Сумської області для розвитку туристичного бізнесуIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Illiashenko, Nataliia SerhiivnaTheses2770
2016Інноваційний розвиток: маркетинг і менеджмент знаньIlliashenko, Serhii MykolaiovychMonograph2071045
2016Маркетинг як основа ринково-орієнтованого управління підприємством в умовах кризиIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Гладенко, Ю.М.2812
2016Fiscal decentralization: the Poland experience and Ukrainian prospects of implementationIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Illiashenko, Kostiantyn Viktorovych; Illiashenko, Tetiana OleksiivnaArticle7674
2016Managing economic growth: marketing, management and innovationsIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Strielkowski, W.Monograph142613
2016Customer orientation management concept as the innovative way for Ukrainian enterprisesIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Holysheva, Yevheniia OleksiivnaArticle2530
2016Customer orientation management concept as the innovative way for Ukrainian enterprisesIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Holysheva, Yevheniia OleksiivnaArticle3966
2016Особливості просування продукції промислового призначення в інтернетIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Derykolenko, Anna OleksandrivnaTheses2440
2016Інструменти інтернет-комунікацій: класифікація та особливості застосуванняIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Derykolenko, Anna Oleksandrivna; Shypulina, Yuliia SerhiivnaTheses4031
2016Інтернет-біржа промислової власності як елемент інноваційної інфраструктури: українські реаліїIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Illiashenko, Nataliia SerhiivnaTheses4135
2016Комунікативна ефективність сайту журналу «Маркетинг і менеджмент інновацій» як інструменту маркетингу знаньIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Ступнікова, К.Б.; Ступникова, Е.Б.; Stupnikova, K.B.Article6262
2016Виставковий стенд як інструмент формування іміджу і просування ТОВ «Керамейя» і його продукціїIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Меркун, І.В.Theses2529
2016Фактори, що впливають на вибір абітурієнтами ВНЗ та спеціальностейIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Старків, І.Л.; Неділько, М.В.; Конопелько, Г.М.Theses2917
2016Образ і формування іміджу політичного лідераIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Рудь, М.П.Theses3135
2016Knowledge as a factor of competitive advantages: prospects for UkraineIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Rot-Sierov, Yevhenii VolodymyrovychArticle161270